اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک صنعتی نقرده آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از استقبال خوب سرمایه‌گذاران صنعتی به دلیل معافیت 10 ساله در شهرک صنعتی نقرده آستانه‌اشرفیه خبر داد.

استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک صنعتی نقرده آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علی منتظری در پنجمین دور بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های در حال توسعه صنعتی گیلان اظهار کرد: خبرنگاران در بازدید از پروژه‌های صنعتی با روند احداث و مشکلات صنایع استان آشنا می‌شوند.

وی به احداث یک‌هزار واحد صنعتی در گیلان اشاره کرد و افزود: بازدید دوره‌ای خبرنگاران از پروژه‌های صنعتی در حال توسعه استان ادامه می‌یابد.

منتظری با بیان اینکه موقعیت شهرک صنعتی نقرده آستانه‌اشرفیه ویژه است، تصریح کرد: شهرک مذکور به دلیل نزدیکی به شهر رشت و معافیت 10 ساله مالیاتی از استقبال خوب سرمایه‌گذاران صنعتی برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان روند احداث طرح‌های صنعتی در شهرک نقرده آستانه‌اشرفیه را خوب توصیف کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌های شهرک مذکور تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

*نبود زیرساخت‌ها از مشکلات شهرک صنعتی نقرده آستانه اشرفیه است

مدیرعامل شرکت آرین سلولز صنعت در بازدید مذکور در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت کارخانه تولید خمیر دستمال کاغذی با هزینه 80 میلیارد تومان در شهرک صنعتی نقرده آستانه‌اشرفیه در حال احداث است.

محمدعلی قانع اشتغالزایی فاز نخست کارخانه مذکور را 200 نفر اعلام کرد و افزود: شرکت آرین سلولز در فاز نخست 43 هزار تن مواد اولیه خمیر دستمال کاغذی تولید می‌کند و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مساحت کارخانه مذکور را 57 هزار متر مربع خواند و بیان کرد: زیربنای کارخانه 20 هزار متر مربع است و اکنون 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قانع بازیافت کاغذ باطله را فاز دوم شرکت آرین سلولز دانست و خاطرنشان کرد: 14.5 میلیون یورو برای واردات ماشین‌آلات شرکت مذکور اختصاص داده شده است.

وی نبود زیرساخت‌ها را از مشکلات شهرک صنعتی نقرده آستانه‌اشرفیه عنوان کرد و یادآور شد: برق و جاده از نیازهای ضروری شهرک مذکور است.

به گزارش فارس، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، علی باباخانی فرماندار آستانه‌اشرفیه و محمد اکبری رئیس اداره شهرک‌های صنعتی این شهرستان در بازدید مذکور مشکلات واحدهای صنعتی شهرک صنعتی نقرده را بررسی کردند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول