اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باتوجه به همزمانی 13 آبان و عید سعید غدیر

مراسم گرامیداشت روز دانش‌آموز 12 آبان در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به همزمانی مراسم روز دانش‌آموز و عید سعید غدیر خم برنامه‎های این روز، جمعه 12 آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه در شهرکرد برگزار می‎شود.

مراسم گرامیداشت روز دانش‌آموز 12 آبان در شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: روز 13 آبان 58 جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران که بعدا خود را دانشجویان پیرو خط امام نامیدند، سفارت آمریکا در تهران را به اشغال خود درآوردند.

وی افزود: اکنون بیش از سه دهه از این واقعه می‌گذرد، اما این حادثه همچنان تأثیرات خود را به‌ویژه بر روابط ایران و آمریکا و اقدامات آمریکا در قبال ایران در پی دارد و تصور آن همچنان در بایگانی افکار عمومی غرب باقی مانده است.

گرجی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی را استکبارستیزی برشمرد و گفت: ایران اهدافی دارد که باید به آنها دست پیدا کند و با ابرقدرتی زورگو مانند آمریکا به ستیز بپردازد تا هیبت چنین ابرقدرتی را در منطقه و جهان بشکند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی از دستاوردها و پیامدهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، افزود: بی‌تردید اقدام شجاعانه دانشجویان مسلمان پیرو خط امام تأثیرات شگرفی داشت که از جمله آنان تربیت کادر برای اداره انقلاب، حاکمیت گفتمان جدید، پایان دادن به حاکمیت لیبرال‌ها و افزایش وحدت ملی است.

وی شکستن هیبت آمریکا را مهم‌ترین دستاورد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برشمرد و گفت: تمام مقامات صاحب‌نظر آمریکایی درگیر در بحران به این نکته اعتراف کردند که گرچه توانسته‌اند از رهگذر اقدامات بعدی برخی خسارات مالی و جانی را بر ایران وارد کنند اما پرستیژ بین‌المللی خود را به تدریج و در پی این واقعه در مخاطره دیده‌اند.

گرجی ادامه داد: این در حالی است که آمریکا با استراتژی ایجاد ترس توسط هیبت بین‌المللی خود سال‌ها بر جهان حکومت کرده بود و شکستن این هیبت به عنوان نتیجه تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان، دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‎شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان در این استان، گفت: با توجه به اینکه امسال مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مصادف با روز عید سعید غدیر خم است، برنامه‎های در نظر گرفته شده روز جمعه 12 آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول