اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

بستر‌های جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی چرام فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: در راستای اشتغال‌زایی و توسعه بخش خصوصی، بستر‌های جذب سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی چرام را فراهم سازیم.

بستر‌های جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی چرام فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی چرام، اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی این شهرستان از جمله قطب کشاورزی و وجود زیرساخت‌های مناسب مانند گاز، آب و معدن فسفات جای کار و تلاش در این بخش بیشتر نمایان است.

فرماندار چرام با بیان اینکه با تمام توان از سرمایه‌گذاری در شهرک‌ صنعتی چرام و ایجاد واحدهای صنعتی جدید استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان مکلف به بررسی و رفع برخی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در شهرک‌ صنعتی چرام هستند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در سخنانی بر بسترسازی مناسب در حوزه زیرساخت‌ها، به خصوص در شهرک‌ صنعتی شهرستان تأکید کرد، گفت: این امر موجبات جذب سرمایه‌گذاری و توسعه بخش خصوصی را فراهم می‌کند.

نیکروز دغدغه اصلی جامعه را که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند، اشتغال عنوان کرد، افزود: تنها راه حل ایجاد اشتغال توسعه صنایع پایدار و ایجاد صنایع کوچک است.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطر‌نشان کرد: رفع مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی یک فریضه واجب است که همگان باید در آن مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول