اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان:

تشویق کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری از اقدامات شهرک‌های صنعتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان گفت: جلب نظر کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان از اهم فعالیت‌های این شرکت است.

تشویق کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری از اقدامات شهرک‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان، محمد یعقوبی اظهار داشت: جلب نظر کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان و تشویق تولیدکنندگان با رویکرد صادرات‌گرا از اهم فعالیت‌های این شرکت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به شمار می‌رود.

وی افزود: در این راستا، اقدامات لازم برای شناساندن و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه استان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان و بررسی نیازهای وارداتی این کشورها، دسترسی به آب‌های آزاد بین‌المللی، تسهیلات و امکانات زیربنایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار، منابع دریایی و تسهیلات ایجاد صنایع تبدیلی خرما و وجود 28 شهرک و ناحیه صنعتی در سیستان‌وبلوچستان از مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان برای تولید صادرات‌گرا به شمار می‌رود.

یعقوبی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های این شرکت، برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی موجود و حفظ و صیانت است که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیز رایزنی‌های لازم با مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مربوطه برای فراهم آوردن مشوق‌های سرمایه‌گذاری و برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی با ارائه بسته‌های حمایتی ویژه استان برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: تکمیل، بهبود و افزایش کیفیت امکانات زیربنایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسریع در تکمیل و اتمام مصوبات ریاست جمهوری مرتبط با شهرک‌های صنعتی استان از دیگر فعالیت‌های شرکت است که با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول