اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدرنشینی تیم تکواندوی ورامین در لیگ استان تهران

خبرگزاری فارس: دومین پیروزی متوالی تیم پارسیای ورامین در لیگ تکواندوی استان تهران رقم خورد تا این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

صدرنشینی تیم تکواندوی ورامین در لیگ استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خردسالان ورامین توانستند در هفته دوم رقابت‌های قهرمانی لیگ تکواندوی استان تهران با شکست قاطعانه 10 بر صفر مقابل شهرداری اندیشه خود را برای قهرمانی در لیگ مهیا کنند.

علی اکبری با ابراز خوشحالی از کسب دومین پیروزی خردسالان خود گفت: تکواندوکاران خردسال ورامین که از ماه‌ها پیش برای حضور در این مسابقات مهیا می‌شدند، توانستند با بروز استعداد خود در این رشته متولیان ورزش را  امیدوار به آینده روشن تکواندو کنند.

مربی تیم پارسیای ورامین افزود: این ورزشکاران با حمایت جامعه ورزشی و مسئولان، آینده‌ای درخشان خواهند داشت؛ چراکه از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و فقط توجه و حمایت از آنان کافی است تا سرنوشت ورزش ورامین به سمت و سوی امیدواری پیش رود.

وی ادامه داد: قطع به یقین در صورت ادامه این روند در آینده، جهان شاهد حضور تکواندوکاران ورامین در رقابت‌های ملی و المپیک خواهد بود.

مربی ارزنده ورامین اظهار داشت: حمایت‌های رئیس هیئت تکواندو ورامین در این امر دخیل بوده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های موثر و مدون شاهد حضور تیم‌های بیشتری در لیگ استان یا حتی کشور باشیم.

گفتنی است، این تیم با هدایت علی اکبری از مربیان ارزشمند شهرستان ورامین موفق شد در دور اول نیز تیم هواپیمایی تهران را با نتیجه 6 بر 4 شکست دهد.

این گزارش حاکی است، با این دو پیروزی ارزشمند، آینده‌داران تکواندوی ورامین توانستند صدر جدول لیگ استان را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول