اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن پنجم

تکواندوکار قمی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تکواندوکار قمی با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی جواز حضور در مسابقات جهانی این رشته را کسب کرد.

تکواندوکار قمی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از سال 2004 که سید محمد رفیعی تنها نماینده تکواندو قم در مسابقات جام جهانی تکواندو نوجوانان در کشور کره جنوبی بود، از آن سال تاکنون تکواندو قم نتوانسته است جواز حضور در رقابت‌های معتبر جهانی این رشته را به دست بیاورد.

این در حالی است که در این سال‌ها تنها چند چهره مطرح از تکواندو قم خود را در سطح تیم‌های ملی معرفی کردند که یکی از آنها خود سید محمد رفیعی تکواندوکار توانمند و مستعد استان قم است که حتی یکی از شانس‌های حضور در المپیک آینده نیز به شمار می‌رود.

رفیعی که دارنده مدال طلای مسابقات نوجوانان جهان در سال 2004 است و در آن سال موفق شد در شهر سئول کره جنوبی از سد تکواندوکاری از کشور میزبان عبور کرده و قهرمان جهان شود، افتخارات زیاد دیگری نیز در کارنامه دارد.

رفیعی که هم‌اکنون تکواندوکار وزن پنجم محسوب می‌شود در مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی که به منظور شناخت نفرات اعزامی به رقابت‌های جام جهانی تکواندو برگزار شد، چهره‌ موفقی به نمایش گذاشت و توانست به عضویت تیم ملی درآید.

در حالی که رقابت‌های جام جهانی تکواندو قرار است در آروبا برگزار شود، مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان در اوزان مختلف به انجام رسید و طی آن سید محمد رفیعی یکی از نفرات موفق این پیکارها بود که به تیم ملی راه یافت.

علاوه بر سید محمد رفیعی تکواندوکار ارزنده استان قم، نفراتی همچون بهنام اسبقی، پیام قبادی، پوریا عرفانیان، سعید عیسی بیگلو، علیرضا درویش‌پور، حسن باغگرایی و احسان امینی دیگر نفراتی بودند که بعد از غلبه بر حریفان خود مجوز حضور در اردوها را به دست آوردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول