اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام شهید فاتحی

دختران تکواندوکار قم مغلوب کرمانشاه و مرکزی شدند

خبرگزاری فارس: تیم دختران هیئت تکواندو استان قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندو باشگاه‌های کشور مغلوب هیئت کرمانشاه و مرکزی شد.

دختران تکواندوکار قم مغلوب کرمانشاه و مرکزی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان دختر امروز پیگیری شد و طی آن تیم اعزامی هیئت قم در جدالی نزدیک به هیئت مرکزی و کرمانشاه باخت.

در مسابقات امسال لیگ دسته اول تکواندو دختران نوجوان باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند که برای کسب عنوان قهرمانی و البته به دست آوردن دو سهمیه صعود از لیگ دسته اول به پیکارهای لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دیدارهای این فصل هفت هفته دور رفت خود را با نتایج نه چندان خوب برای تیم اعزامی دختران نوجوان هیئت تکواندو استان قم پشت سر گذاشت اما در دور برگشت تیم قم عملکرد بهتری داشت و در هفته‌های سوم و چهارم برابر تیم‌های هیئت تکواندو کرمانشاه و مرکزی نتیجه را واگذار کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تکواندو دختران نوجوان کشور در خانه تکواندو تهران به انجام رسید و تیم قم با اینکه شرایط و وضعیت بهتری نسبت به هفته‌های قبل داشت اما باز هم بازی‌های خود را با دو شکست برابر حریفان قدرتمند به پایان رساند.

در هفته سوم از دور برگشت این مسابقات، دختران تکواندوکار قم در جدالی حساس و نزدیک برابر تیم رده پنجم جدول رده‌بندی یعنی هیئت تکواندو استان کرمانشاه به میدان رفته و در نهایت موفق نشدند از حریف خود امتیازی بگیرند.

در این دیدار که تکواندوکاران دو تیم در 10 وزن با یکدیگر رقابت کردند، انتظار می‌رفت تیم دختران نوجوان قم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند اما در پایان رقابت با حریفان خود در 9 وزن نتیجه را واگذار کرده و تنها در یک وزن پیروز شدند.

اما رقابت هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تکواندو دختران نوجوان باشگاه‌های کشور جام شهید سیده ناهید فاتحی در حالی به انجام رسید که تیم دختران قم در مسابقه حساس خود به مصاف تیم هیئت مرکزی رفت و در نهایت این بازی را نیز واگذار کرد.

در این مسابقه عملکرد تیم هیئت قم بهتر از دیدار قبلی با کرمانشاه بود و دختران قمی در پایان 10 وزن رقابت با حریف سرسخت خود در چهار وزن پیروز شده و در شش وزن نتیجه را واگذار کردند تا در نهایت هیئت مرکزی به برتری شش بر چهار دست یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول