اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین فصل متوالی

اصفهان در لیگ برتر تکواندو نماینده ندارد

خبرگزاری فارس: با وجودی که فدراسیون تکواندو از تمایل یک تیم لیگ برتری از اصفهان برای حضور در لیگ برتر تکواندو مردان خبر داده بود، تیم‌داری اصفهان در فصل جدید مسابقات لیگ منتفی شد.

اصفهان در لیگ برتر تکواندو نماینده ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یازدهمین دوره مسابقات لیگ ‌برتر تکواندو در حالی مهرماه آغاز می‌شود که همچون چند فصل گذشته تکواندو اصفهان در این مسابقات نماینده‌ای ندارد.

این در حالی است که چندی قبل دبیر سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در گفت‌گو با فارس مدعی شده بود اضافه‌شدن یک تیم از استان اصفهان به لیگ برتر قطعی شده است.

با این حال مذاکرات هیئت تکواندو استان اصفهان با اسپانسرهای مختلف نتیجه نداد و در فصل جدید این مسابقات نیز اصفهان نماینده‌ای در مسابقات بخش مبارزه تکواندو ندارد.

تیم‌های دانشگا‌ه‌آزاد، شهرداری بندرعباس، مس‌کرمان، گاز فجر جم، قوامین ناجا، سایپا و تیم ملی حفاری تیم‌هایی هستند که حضورشان در لیگ‌ یازدهم تکواندو قطعی شده است.

به گزارش فارس، سه فصل قبل تیم تکواندوی اصفهان با حمایت باشگاه فولاد ماهان در مسابقات لیگ حضور پیدا کرد که با وجود قهرمانی در این رقابت‌ها نیز منحل شد.

در حال حاضر تکواندوکاران اصفهانی زیادی در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند و تیم‌نداشتن در فصل جاری مسابقات موجب شده تا همانند فصول گذشته امکان بازی‌کردن آنها در اصفهان فراهم نشود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول