اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان نکا

دور دوم رقابت تکواندوی قهرمانی نونهالان مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی شهرستان نکا گفت: دور دوم مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان مازندران امروز به میزبانی شهرستان‌های نکا آغاز شد.

دور دوم رقابت تکواندوی قهرمانی نونهالان مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، محسن رمدانی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: در دور نخست این مسابقات که با حضور تکواندوکاران شرق تا غرب مازندران برگزار شد که 560 تکواندوکار در یک روز با هم مبارزه کردند.

وی افزود: دور نخست و نیمه نهایی مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان مازندران نیمه نخست شهریور ماه سال‌جاری به میزبانی آمل در سالن پیامبر اعظم برگزار شد که با استقبال پرشور نونهالان تکواندوکار از سراسر استان همراه بود.

رمدانی با اشاره به اینکه حدود 40 تکواندوکای برتر مازندران در 10 وزن به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند، یادآور شد: با برگزاری این مسابقات در دور پایانی نفرات برتر هر وزن مشخص می‌شوند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا ادامه داد: دور نهایی این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه در سالن امام رضا(ع) نکا در حال برگزاری است و به دلیل وجود تکواندوکاران فراوان تا پاسی از شب ادامه دارد.

رمدانی گفت: تاکنون مسابقات قهرمانی خردسالان و نوجوانان در نکا برگزار شد و نفرات برتر به استان معرفی شدند تا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند.

وی یادآور شد: در دور پایانی نیز حدود 30 مبارزه برگزار می‌شود تا در نهایت نفرات برتر 10 وزن این رقابت‌ها مشخص شوند.

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان نکا در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها در قالب تیم منتخب مازندران برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شوند.

رمدانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز اذعان داشت: مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در هفته آینده در  نکا برگزار می‌شود تا بانوان تکواندو‌کار مازندرانی نیز در این مسابقات به رقابت بپردازند.

این مسئول گفت: این مسابقات با حضور بانوان تکواندوکار شرق مازندران در نکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول