اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عبور از سد نکاء مازندران

نوجوانان قم به قهرمانی تکواندوی کشور امیدوار شدند

خبرگزاری فارس: پسران تکواندوکار قمی با کسب پیروزی در هفته هفتم مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور به یک قدمی صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی رسیدند.

نوجوانان قم به قهرمانی تکواندوی کشور امیدوار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم موفقیت‌های تکواندوکاران قمی در مسابقات باشگاه‌های کشور ادامه یافت و طی آن تیم پسران آینده‌دار تکواندوی قم با پیروزی در هفته پنجم به یک قدمی صدرنشینی رقابت‌های لیگ تکواندو آینده‌سازان کشور رسید.

مسابقات لیگ‌های تکواندوی کشور که از اوایل تیر ماه آغاز شده است، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان با جدال مدعیان پیگیری شد و تیم‌های مدعی تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی کشور با انجام سه مسابقه پیگیری کردند.

این در حالی است که مسابقات لیگ‌های تکواندو کشور ابتدا در رده‌های سنی پایه آغاز شده است و طی آن تکواندوکاران استان‌های مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این دوره از پیکارها برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم نیز تیم‌های تمام این رده‌های سنی با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر تکواندو استان قم به مصاف حریفان می‌روند تا از اعتبار تکواندوی قم به عنوان یکی از استان‌های فعال کشور دفاع کنند.

در بین چند تیمی که از هیئت تکواندو استان قم در لیگ‌های تکواندو کشور حضور دارند، یکی از تیم‌های موفق اعزامی قم تیم رده سنی نوجوانان پسر است که در لیگ آینده‌سازان المپیک کشور تاکنون حضور بسیار موفقی داشته است.

تکواندوکاران نوجوان و آینده‌دار قمی با نتایجی که تا پایان پیکارهای هفته هفتم از دور رفت این رقابت‌ها در جدال نزدیک و برابر با حریفان قدر خود داشته‌اند، هم‌اکنون در جدول رده‌بندی در موقعیتی قرار دارند که از بخت بالای صعود آنها به لیگ برتر خبر می‌دهد.

این در شرایطی است که امسال مسابقات تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در قالب لیگ‌های دسته‌های اول و دوم برگزار می‌شود و در لیگ دسته اول هفت تیم برای کسب سهمیه‌های صعود به لیگ برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علاوه بر تیم هیئت تکواندو استان قم، تیم‌های باشگاه یاری، ذوب آهن اصفهان، هیئت تکواندو کرمانشاه، هیئت تکواندو نکا، هیئت تکواندو سمنان و پالایش نفت امام خمینی(ره) دیگر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آینده‌سازان تکواندو کشور هستند.

اما بعد از برگزاری شش هفته از دور رفت این رقابت‌ها با جدال مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر آینده‌سازان المپیک، تیم‌ها در هفته هفتم در خانه تکواندو تهران به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن سه مسابقه برگزار شد و تیم‌های بالانشین جدول از سد حریفان خود گذشتند.

در میان بازی‌های انجام شده این هفته، تیم پسران نوجوان هیئت تکواندو استان قم در دیداری سخت به مصاف تیم پنجم جدول رده‌بندی یعنی هیئت تکواندوی نکای استان مازندران رفت و به راحتی حریف خود را با شکست مواجه کرد.

تکواندوکاران قمی در این رقابت با حساب هفت بر سه از سد حریف خود عبور کردند تا ضمن فاصله گرفتن از رقیب خود در میانه جدول رده‌بندی بر جمع امتیازات خود افزوده و در تعقیب باشگاه یاری تهران در رده سوم قرار بگیرند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول