اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

توسعه ورزش راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قزوین گفت: توسعه ورزش یکی از راه‌های مهم در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

توسعه ورزش راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز به مناسبت آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و جمعی از ورزشکاران منتخب این استان که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش در اسلام اظهار کرد: امروز ورزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و ورزشکاران ما توانسته‌اند با حضور در میدان‌های مختلف ورزشی برای کشور و استان قزوین افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: نام برخی از رشته‌های ورزش در روایات معصومان نیز آمده و بر داشتن برنامه ورزشی همیشگی تأکید فراوانی شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نقش ورزش را در سلامتی، روح و جسم انسان مهم دانست و گفت: ورزش کردن تأثیرات فراوانی در نشاط و شادابی افراد دارد و می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌ها نقش مؤثری داشته باشد.

باریک‌بین با بیان اینکه ورزش امروز برای اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان ضروری است، بیان کرد: یکی از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمی‌هایی که می‌تواند اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را پر کند ورزش است.

امام جمعه شهر قزوین اضافه کرد: ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه‌های زیادی به اشکال گوناگون با آن سر و کار دارند.

این مسئول با تأکید بر گسترش ورزش در جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی می‌خواهند نسل نوجوان و جوان ما را با برنامه‌های ماهواره مورد تخریب قرار دهند که باید مسئولان ورزش با برنامه‌‌های ورزشی و تقویت روحیه ورزشکاران کشور بتوانند در این راستا تلاش کنند.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران کشور به خصوص ورزشکاران استان قزوین در میادین بین‌المللی تصریح کرد: امروز ورزشکاران کشور بارها موفق شده‌اند پرچم پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در میدان‌های جهانی به اهتزاز در آورده که این نشان از توانمندی و غیرتمندی جوانان ورزشکار کشور دارد.

باریک‌بین ادامه داد: در این استان نیز ورزشکاران توانمندی توانسته‌اند به عناوین ارزشمندی در جهان و کشور دست پیدا کنند.

در ابتدای این دیدار نیز محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گزارشی از  فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره‌‌ کل ارایه کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول