اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

هویت‌بخشی رسانه ملی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند گفت: حمایت و هویت‌بخشی به عنوان ابزارهای رسانه‌ای بهترین وسیله می‌توانند برای رشد و توسعه آموزه‌های دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام باشد.

هویت‌بخشی رسانه ملی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر صدا و سیما در شهرستان مرند با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع در رشد و توسعه جامع، این امر را بسیار مهم و خطیر دانست.

وی گفت: امروز رسانه‌ها با ترقی و توسعه تکنولوژی‌های رسانه‌ای می‌توانند مخاطبان بیشتری را جلب کنند و با دنیای بیرونی خود ارتباط داشته باشند.

امام جمعه مرند تصریح کرد: این به شرطی خواهد بود که رسانه بتواند به وظیفه اصلی خودش عمل کرده، دقت و تعهد لازم را داشته باشد در غیر این صورت می‌تواند با یک خبر غلط افکار عمومی را منحرف کرده و به سوی دیگری سوق دهد.

نعمت‌زاده در ادامه نقش رسانه ملی در اطلاع‌رسانی به موقع به خصوص تلاش در ارسال خبر زلزله اخیر آذربایجان را قابل تقدیر دانست و افزود: رسانه ملی با اطلاع به موقع خواسته‌های مردم زلزله‌زده، مسئولان را در خدمت‌رسانی به منطقه یاری کرد و این کار باارزش در کارنامه رسانه ملی است.

وی، از پخش برنامه‌های قرآنی شبکه استان در ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: صدا و سیما در ماه رمضان با پخش برنامه‌های قرآنی نقش خود را در تقویت روحیه معنوی مردم به خصوص جوانان به خوبی ایفا کرد و معتقدیم این برنامه‌ها باید تقویت شود.

امام جمعه مرند تصریح کرد: حمایت و هویت‌بخشی به عنوان ابزارهای رسانه‌ای بهترین وسیله می‌تواند برای رشد و توسعه آموزه‌های دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام باشد.

شهردار مرند نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهرداری این شهرستان علاوه بر اجرای کارهای عمرانی مشارکت در کار فرهنگی و ارائه خدمات را برای خود یک وظیفه می‌داند، گفت: امروز با توجه به عنایت فرماندار، امام جمعه و شورای اسلامی شهر این دفتر در زمینی به وسعت 300 مترمربع و با زیربنای 150 مترمربع توسط شهرداری مرند احداث و راه‌اندازی شده که در اختیار صدا و سیما قرار گرفت.

سید رضا هاشمی در ادامه گفت: شهرداری مرند برای تاسیس و راه‌اندازی کل این دفتر 250 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده که شامل تحریریه خبر، تدوین و اتاق مجهز خبری است.

وی، در خصوص سامانه دیجیتال شهرستان مرند نیز تصریح کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر مرند و مساعدت‌ امام جمعه و فرماندار در مدت یک ماه ساختمان مورد نیاز آماده شده و شهروندان از دریافت شبکه دیجیتال بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول