اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج تشریح کرد

نقش مدیریت شهری در خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی غرب

خبرگزاری فارس: شهردار کلانشهر کرج با اشاره به جلسه اخیر خود با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نقش مدیریت شهری در خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی انکارناپذیر است و معاونت فرهنگی شهرداری کرج با تمام توان به میدان آمده است.

نقش مدیریت شهری در خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی غرب

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد هستیم که روند بیداری اسلامی در تمام ممالک اسلامی به ویژه خاورمیانه گسترش یافته و حکومت‌های سرسپرده غرب یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل حاکمان غربی برای ایجاد مانع در راه پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی و اتحاد مسلمانان توطئه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده که مهمترین آن تهاجم همه جانبه به باورها و اعتقادات امت اسلامی است.

شهردار کلانشهر کرج افزود: برای مقابله با این تهاجم ناجوانمردانه لازم است برنامه‌های متعدد و گسترده‌ای برای دفاع از اعتقادات و آرمان‌های انقلاب و اسلام اجرا کرده و هدف و اولویت اصلی تمام این برنامه‌ها مصون نگاه داشتن جوانان از تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

نباید فقط از دولت برای مقابله با دشمن انتظار داشت

آقازاده در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه نقش مدیریت شهری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان غربی چیست؟ گفت: در گام نخست باید به این باور برسیم که تنها دولت و وزارت ارشاد وظیفه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب را نداشته و تک تک ایرانیان در این حوزه مسئولیت دارند.

وی افزود: بنابراین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی به ویژه اداراتی که در حوزه مدیریت شهری مسئولیت دارند، می‌توانند از ابزارها و امکانات خود برای آگاه‌سازی عمومی به ویژه نسل جوان استفاده کنند.

شهردار کرج تاکید کرد: به طور قطع در برابر تهاجم گسترده استکبار جهانی زمانی موفق خواهیم بود که از تمام امکانات و ابزار موجود استفاده صحیح و اصولی داشته باشیم.

آقازاده افزود: در همین راستا طی هفته‌های گذشته چندین جلسه با متولیان امور فرهنگی مانند اداره ارشاد استان البرز و همچنین مدیریت ارشد استان برگزار کرده و متذکر شدیم که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرداری کرج آمادگی کامل دارد.

وی در پایان گفت: همچنین معاونت فرهنگی شهرداری کرج موظف شده است تا با طراحی و تدوین برنامه‌های جامع و هماهنگی و همکاری با دستگاه‌های اجرای مسئول، در این زمینه اقدامات لازم را انجام و برنامه‌های متنوعی فرهنگی و هنری با محوریت مقابله با تهاجم فرهنگی در کلانشهر کرج اجرا کند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول