اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

حلقه‌های صالحین گامی مؤثر در مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: فعالیت‌های حلقه‌های صالحین گامی مؤثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی است.

حلقه‌های صالحین گامی مؤثر در مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در نشست با بسیجیان جم و دیدار از حلقه‌های صالحین اظهار داشت: تمام دنیا به قدرت ایران اسلامی اذعان دارند و دشمنان همواره از نام بسیج و بسیجی هراس و واهمه دارند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس همه زیبایی، کرامت، عزت، ایثار و فداکاری بود و به فرموده امام(ره)، ما در جنگ، انقلابمان را به دنیا صادر کردیم و دفاع مقدس نشانه حقانیت جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه شهرستان جم با اشاره به فعالیت ارزشمند حلقه‌های صالحین اذعان داشت: فعالیت‌های حلقه‌های صالحین گامی مؤثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی است.

گنجی خاطر نشان کرد: همه می‌دانیم که در دفاع مقدس جمهوری اسلامی نه تنها دولت بعثی با ما درگیر جنگ بود بلکه تمام دنیا با ما درگیر شدند، بعضی‌ها پنهان و بعضی‌ها آشکارا از صدام حمایت می‌کردند و تمامی امکانات خود را در اختیار او قرار دادند.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس در واقع تمام دنیا در مقابل ملت ایران بسیج شد و ملت ایران با نیروی ایمان و فداکاری جوانان، هشت سال جانانه در مقابل دنیا ایستاد و در حقیقت در این جنگ نه تنها صدام شکست خورد بلکه تمام دنیا شکست خورد.

امام جمعه جم یادآور شد: ما در مقابل تمام دنیا با دست خالی ایستادیم و آنچه که باعث پیروزی ما شد، ایمان، اتحاد و باورهای دینی ما بود و اگر امروزه در کشورهای اسلامی موج بیداری شکل می‌گیرد اینها به برکت نظام اسلامی و دفاع مقدس ما است.

گنجی بیان کرد: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس امری لازم است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

امام جمعه جم در این نشست به شبهاتی که در حلقه‌های تربیتی توسط سرگروه‌ها و مربیان تربیتی مطرح شد نیز پاسخ داد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول