اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی:

ضیافت اندیشه دانشجویان عنصر پیشگیری از تهاجم فرهنگی غرب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برگزاری برنامه ضیافت اندیشه برای اساتید و دانشجویان یک فرصت و توانمندی برای مقابله با هجمه‌های استکبار جهانی و رسیدن به مرز خوداتکایی معنوی و ارزشی است.

ضیافت اندیشه دانشجویان عنصر پیشگیری از تهاجم فرهنگی غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حمید علی‌نسب عصر امروز در نشست تعاملی دانشجویان دختر شرکت‌کننده در ضیافت اندیشه در اردبیل اظهار داشت: شایسته‌ترین برنامه‌های معنوی و ارزشی در مصون‌سازی جوانان و دانشجویان حرکت‌های انقلابی در حوزه معرفتی و آشنایی با آسیب‌های متعدد نظام استکباری است که امروز با هر وسیله‌ای به میدان آمده است تا جوانان ما را از لحاظ اعتقادی و باروری ذهنی پوچ و بی‌ثمر کند.

وی با یادآوری این‌که در قالب کرسی‌ها و پاتوق ‌های هم‌اندیشی دانشجویان در بهترین ماه خداوند در کنار هم گرد آمده و به مبادله اطلاعات و فهمیده‌های خود می‌پردازند باید قدر دانسته شود چرا که امروز ما در تقویت کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های ارزشی و معنوی به مشارکت خوب جوانان نیاز داریم تا خود آنها در این میدان بازیگر اصلی باشند.

علی‌نسب تصریح کرد: ما تنها به برگزاری برنامه ساده ضیافت اندیشه در تقویت روحیه معنوی و ارزشی اکتفا نکردیم بلکه برای دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، برنامه نمایش و نقد فیلم، ایستگاه‌های مشاوره‌ای، محفل انس با قرآن و همچنین فضای آزاداندیشی سیاسی، اجتماعی و تعامل دوسویه در نظر گرفتیم تا دانشجویان از این ظرفیت بتوانند بهره برده و استفاده کنند.

این مسئول طرح ملی ضیافت اندیشه قرآنی را طرح همسو با اعتلای اندیشه بارور جوانان در حوزه دانشگاه توصیف کرد و افزود: تنها سه روز از این برنامه و فرصت ایجاد شده برای سیراب کردن جوانان از معارف الهی باقی‌ مانده است که ضرورت دارد از این فرصت استفاده کرده و گذر روزگار را به بطالت سپری نکنیم.

وی استقبال امسال دانشجویان از این برنامه را مناسب و در برگیرنده یک ظرفیت شایسته در همسویی دانشجویان با برنامه‌های ارزشی توصیف کرد و ادامه داد: تیم‌های کارشناسی ما امسال نیز این برنامه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا نقاط مثبت آن در سال‌های آینده تقویت شده و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

به گزارش فارس،مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی خاطر نشان کرد: ما در یک تجربه موفق در دو سال اخیر با اجرای این برنامه سعی کردیم بانوان و دانشجویان پسر علاقمند را در پای کلاس درس و میزهای یادگیری و آموزش بنشانیم تا از فرصت پیش آمده بهتر استفاده کنند.

علی‌نسب در پایان بیان کرد: نباید تنها به این امر که چهار واحد از دروس معارف و تاریخ انقلاب پاس شده است، اکتفا کرده و دل خوش کنیم بلکه باید از این فرصت به عنوان یک گنجینه ارزشمند کام لازم را بگیریم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول