اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد

افزایش همکاری پلیس و رسانه‌‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پلیس و رسانه‌های جمعی باید همکاری خود را برای خنثی‌سازی تهاجم‌های فرهنگی افزایش دهند.

افزایش همکاری پلیس و رسانه‌‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی تشکیل شد اظهار داشت: ایران اسلامی با وجود توطئه‌های استکبار جهانی از جمله تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم توانسته است روز به روز پله‌های رشد و ترقی را بپیماید.

وی ادامه داد: این پیشرفت‌ها موجب شده است که دشمنان با توسل به تبلیغات منفی به بزرگ‌نمایی بعضی مشکلات اجتماعی و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی مبادرت کنند و به دنبال آن با انجام دادن عملیات روانی، اذهان عمومی را نسبت به وضعیت کشور متشنج کنند.

جدیدی اضافه کرد: انتظار پلیس از اصحاب رسانه این است که با انعکاس اخبار و برنامه‌های ویژه هفته ناجا، مجموعه انتظامی استان را در اثربخش کردن برنامه‌های این هفته کمک کنند که به این ترتیب همکاری افکار عمومی در همراهی با برنامه‌های هفته ناجا و تقویت سرمایه اجتماعی پلیس را شاهد می‌شویم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بیان داشت: رسانه‌ها زبان و گوش شنوای افکار عمومی محسوب می‌شوند لذا پوشش رسانه‌ای اقدامات پلیس در هفته ناجا با در نظر گرفتن مدت زمان و مکان برنامه‌ها، نیاز مخاطبان، یکی از اولویت‌های مهم است که باید به آن توجه خاصی صورت بگیرد.

جدیدی با اعلام اینکه بی‌حجابی همچون ویروس خطرناکی بدنه جامعه ما را تهدید می‌کند، ادامه داد: این معضل نه‌ تنها پیکره، قداست و ارزش زنان را دچار آسیب می‌کند بلکه اثرهای آن دامنگیر جامعه و افراد آن نیز می‌شود.

وی گفت: پرداختن به آسیب‌های اجتماعی بدحجابی در نمایشگاه‌های فضای مجازی در قالب لوح فشرده، سخنرانی فرماندهان در مساجد و مدارس پیرامون موضوع حجاب و عفاف، تقدیر از زنان و دختران باحجاب، برگزاری میزگردها و نشست‌های علمی و برپایی مسابقات مختلف در این ارتباط از جمله اقداماتی است که در هفته ناجای سال جاری به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول