اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

راهیان نور نسل جدید را از تهاجم فرهنگی مصون می‌دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به برکات سفرهای راهیان نور گفت: مصون ماندن نسل جدید از مقابله با تهاجم فرهنگی از جمله برکات و تاثیرات معنوی راهیان نور است.

راهیان نور نسل جدید را از تهاجم فرهنگی مصون می‌دارد

حسن درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پیشوا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سال جاری که با بازگشایی مدارس آغاز شده است، اظهار داشت: مصون ماندن نسل جدید از مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن از جمله تاثیرات و برکات معنوی راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در راستای تقویت آمادگی دفاعی دانش‌آموزان و آشنایی با فرهنگ شهادت و دیدار از مناطق جنگی دفاع مقدس و توجه به نسل جدید در بهره‌گیری از تاثیرات و برکات معنوی و مصون ماندن این قشر از مقابله با تهاجم فرهنگی این سفرها را طراحی می‌کند.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگودهی و معنوی عینی ایثار و شهادت با اجرای برنامه‌های فرهنگی، خاطره‌نویسی و بیان خاطرات توسط راویان دفاع مقدس، انجام مراسمات معنوی دعا و نیایش و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

درویشی در ادامه بیان داشت: با حضور همه مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان بسیج این کاروان‌ها از صحن امام موسی بن جعفر (ع) طی دو مرحله و هر مرحله شامل 400 دانش‌آموز اعزام می‌شوند.

وی گفت: فضای اعزام و مراسم بدرقه به همان سبک و سیاق بچه‌های رزمنده در هشت سال دفاع مقدس که از پیشوا اعزام می‌شوند، اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان با بیان اینکه یک بسته فرهنگی، شاخه گل و یک عدد چفیه هدیه داده می‌شود، تصریح کرد: این دانش‌آموزان به مدت چهار روز از یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول