اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرج:

خبرنگاران مردم را برای مقابله با تهاجم‌فرهنگی دشمن آماده کنند

خبرگزاری فارس:امام جمعه شهرستان کرج گفت: وظیفه اصلی خبرنگاران و رسانه‌های مسئول در ایران آماده‌سازی مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان غربی است.

خبرنگاران مردم را برای مقابله با تهاجم‌فرهنگی دشمن آماده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی امروز در خطبه‌های دوم نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاری و گرفتن قلم در دست برای افراد مسئولیت‌های خطیری ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: کسانی باید قلم را در دست گرفته و در کار خبرنگاری حضور یابند که مسئولیت خود و حساسیت این وظیفه خطیر را شناخته و حرمت قلم را نگاه دارند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری، افزود: رسانه‌ها هم می‌توانند یک جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق داده و هم می‌توانند موجبات تنزل فکری و سقوط آن جامعه را فراهم سازند.

کازرونی با اشاره به توطئه‌های غرب علیه ملت ایران، گفت: مهم‌ترین دغدغه ما تهاجم فرهنگی است که در این مسیر نقش رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم بسیار حساس و اثربخش است.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید با آگاهی از توطئه دشمنان و شناخت دقیق مسائل، مردم را برای مقابله با تهاجم گسترده دشمنان به ویژه در حوزه فرهنگی آماده و آگاه سازند.

مسئولان برای تحکیم وحدت تلاش کنند

خطیب جمعه شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر حفظ وحدت برای تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

کازرونی در پایان گفت: به طور قطع مسئولان و مدیران کشور در هر سمت و جایگاهی که قرار دارند،‌ وظیفه سنگین‌تری در این حوزه داشته و نباید دست به اقداماتی زنند که موجب تنش در کشور می‌شود.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول