اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی عمل به دستورات قرآن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، توسل به قرآن و عمل به دستورات آن است.

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی عمل به دستورات قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در شهرستان پاوه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه در این مراسم با بیان نقش و اهمیت قرآن در زندگی بشر گفت: تلاوت و عمل به قرآن موجب سعادت و خیر دنیا و آخرت است، لذا باید برای بهره‌مندی از این خیر و سعادت همواره با قرآن زندگی کنیم.

حجت‌الاسلام گودرزی با بیان داستان‌هایی از قرآن کریم، همه افراد و به‌ویژه جوانان را به مطالعه داستان‌های قرآنی توصیه کرد و بیان داشت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در این برهه توسل به قرآن و عمل به دستورات آن است.

در پایان این مسابقات، در بخش برادران به ترتیب شهاب رحیمی در رشته قرائت، کامران بهرامی در رشته حفظ و سید نظام‌الدین زمانی در رشته ترتیل مقام اول را به خود اختصاص دادند و در بخش خواهران به ترتیب خانم‌ها فرنگیس رضایی در رشته قرائت، اسرا محمدی در رشته حفظ و فاطمه نادری در رشته ترتیل حائز رتبه اول شدند.

این مسابقات به همت سپاه ناحیه پاوه و در محل مسجد شهدا در 2 بخش خواهران و برادران با حضور بیش از 70 نفر خواهر و 60 نفر برادر و با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه برگزار شد و در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول