اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

مسئولان برای مقابله با تهاجم فرهنگی راهکار مناسب ارائه دهند

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: مسئولان باید در زمینه‌های راه‌های مقابله عملی با تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه برای زنان راهکارهای مناسبی را ارائه دهند.

مسئولان برای مقابله با تهاجم فرهنگی راهکار مناسب ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام محمد صابری اراکی صبح امروز در همایش زنان و مادران ولایتمدار نهاوند اظهار داشت: زنان ایثارگر و ولایتمدار، در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها دوش تا دوش مردان نبرد می‌کردند و تا پای جان در دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات ایستادند.

وی با اشاره به منزلت زن از دیدگاه دین اسلام افزود: دین اسلام و به تبع آن انقلاب اسلامی به زن چهره‌ای جامعه‌پسند، باوقار و برخوردار از شخصیت والا بخشید تا جایی که بخشی از مدیریت‌های رده بالا در کشور به زنان سپرده شد که نشان از عمق توجه به دولتمردان انقلاب به شخصیت زن در کشور دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه استان مرکزی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در کمترین زمان و با وجود دشمنی‌ها و تحریم‌ها توانسته به رتبه‌های برتر و رفیع علمی، پژوهشی و هسته‌ای دست یابد نشان از وجود زنان و مادران ایثارگر، مخلص و ولایتمدار است.

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد در مورد شخصیت با ارزش زن گفت: خداوند متعال برای زنان الگوی بزرگ و باارزشی چون حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س)، حضرت زینب(س) و... را آفریده که باید از سیره و روش زندگی آنان درس گرفت.

صابری اراکی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی باید نسبت به معرفی آثار و کتب بزرگان همچون شهید آیت‌الله مطهری به جوانان اقدام کنند، ابراز داشت: مسئولان باید در زمینه‌ مقابله عملی با تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه برای زنان راهکارهای مناسبی را ارائه دهند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول