اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأمین شغل و مسکن

زمینه‌های ازدواج آسان برای نابینایان و کم‌بینایان خوزستانی فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن نابینایان خوزستان گفت: با تأمین شغل و مسکن، زمینه‌های ازدواج آسان برای نابینایان و کم‌بینایان استان خوزستان فراهم شود.

زمینه‌های ازدواج آسان برای نابینایان و کم‌بینایان خوزستانی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، رحیم برقول در حاشیه مراسم افتتاح انجمن نابینایان و کم‌بینایان در امیدیه و آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: مددجویان روشندل استان خوزستان با توجه به مشکلات جسمی خود توانسته‌اند همگام با سایر اقشار که از نعمت سلامتی برخوردارند به زندگی اجتماعی خود ادامه دهند.

وی افزود: این دسته از مددجویان در بسیاری از زمینه‌ها به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یافته و به تداوم راه پرافتخار خود مصمم هستند.

مدیرعامل انجمن نابینایان استان خوزستان خاطرنشان کرد: در همین راستا از مدیران و دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم امکانات و تسهیلات مناسبی را در اختیار این قشر در جامعه قرار داده و آنها را حمایت بیشتری کنند.

وی اضافه کرد: امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از روشندلان با وجود برخورداری از مهارت و تحصیلات عالیه از عدم شغل و مسکن و امکانات حتی اولیه و بدهی بی‌بهره‌اند.

برقول همچنین عنوان کرد: با ایجاد زمینه‌های اشتغال و مسکن برای نابینایان و کم‌بینایان می‌توان ازدواج آسان را برای این دسته از زوجین رقم زده و آینده کاری و زندگی آنها را تا حدودی تأمین کرد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول