اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم:

نمایندگی شفا در قم فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز به کار شبکه فعالین ازدواج در قم خبر داد.

نمایندگی شفا در قم فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در سخنانی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س)، اظهار داشت: سالروز این ازدواج مبارک به نام روز ازدواج در کشور نامگذاری شده است و برنامه‌های متنوعی نیز به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعد از ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی، امور جوانان در قالب یک معاونت در اداره کل ورزش و جوانان شروع به فعالیت کرد خاطر نشان کرد: اداره مشارکت‌های اجتماعی جوانان، اداره طرح‌های ملی و اداره فرهنگی در زیر مجموعه این معاونت فعالیت می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: برنامه‌های این معاونت در چهار حوزه ازدواج، اوقات فراغت، ارتقای هویت ملی و دینی جوانان و مشارکت‌های اجتماعی جوانان تدوین شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در حوزه ازدواج فعالیت‌های ما در سه محور انجام می‌گیرد تصریح کرد: فضاسازی یکی از فعالیت‌هایی است که حول محور ازدواج انجام می‌شود که در همین راستا در سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این زمینه صورت می‌گیرد تا جوانان به امر ازدواج ترغیب و تشویق شوند.

رمضانی الگوسازی را از دیگر محورهای فعالیت‌ در حوزه ازدواج ذکر کرد و ابراز داشت: در این راستا همزمان با این ایام مراسم تجلیل از زوجین با مهریه کمتر از 14 سکه و مراسم تجلیل فعالین حوزه ازدواج برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، آسان‌سازی ازدواج را از دیگر محورهای فعالیت‌های انجام شده در زمینه ازدواج ذکر کرد و از تشکیل مجمع خیرین جوانان در قم خبر داد و گفت: مجمعی با حضور افراد خیر استان تشکیل شده است تا یاری‌رسان جوانان در امر ازدواج، مسکن و اشتغال باشند.

وی از شروع به کار نمایندگی شبکه فعالین ازدواج(شفا) در قم در هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: این شبکه پیرامون بحث آموزش جوانان، در اختیار دادن کتب مربوط به ازدواج و بحث آسان‌سازی و ایجاد کانون‌های پیوند آسمانی برای برگزاری مراسم ازدواج با هزینه‌های کم فعالیت می‌کند.

رمضانی همچنین با اشاره به فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: این معاونت در ماه مبارک رمضان 56 فعالیت قرآنی را به انجام رسانید که از آن جمله می‌توان به برگزاری 30 محفل قرآنی در 30 مسجد استان اشاره کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول