اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

استفاده هوشمندانه 20 درصد از دانش‌آموزان اصفهانی از ابزار‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید 20 درصد از دانش‌آموزان موجود در سطح استان باید از ابزار‌های آموزشی به صورت هوشمندانه استفاده کنند.

استفاده هوشمندانه 20 درصد از دانش‌آموزان اصفهانی از ابزار‌های آموزشی

سعید معتمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بهره‌مندی هوشمندانه از ابزار‌های نوین آموزشی سبب قرار گرفتن مدارس در مسیر هوشمند‌سازی می‌شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان محتوا و بستر‌های اجرای طرح قرار گرفتن مدارس در مسیر هوشمند‌سازی را فراهم کرده است.

وی به اجرای طرح کتاب الکترونیک برای نخستین بار در سطح کشور در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی گذشته حدود 150 هزار دانش‌آموز و معلم در دوره ابتدایی و راهنمایی در سطح استان اصفهان زیر پوشش طرح کتاب الکترونیک قرار گرفتند.

رئیس گروه بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در یک بازه زمانی پنج ساله 100 درصد مدارس موجود در سطح کشور باید از ابزار‌های آموزشی به صورت هوشمندانه استفاده کنند، تصریح کرد: هر ساله 20 درصد از دانش‌آموزان موجود در سطح کشور باید از ابزار‌های آموزشی به صورت هوشمند استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی گذشته 24 درصد از دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی استان در مسیر هوشمند‌سازی قرار گرفتند، اضافه کرد: در سال تحصیلی جدیدی نیز 20 درصد از دانش‌آموزان استان باید زیرپوشش این طرح قرار بگیرند اما آموزش و پرورش استان از آمادگی لازم برای اجرای این طرح در میان تعداد بیشتری از دانش‌آموزان برخوردار است.

معتمدی با اشاره به اینکه استفاده هوشمندانه از ابزار‌های آموزشی در مدارس اختیاری است، تاکید کرد: آموزش و پرورش استان آمادگی دارد تا طرح استفاده هوشمندانه از ابزار‌های آموزشی را در سطح مدارس داوطلب و متقاضی اجرای این طرح برگزار کند.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید نیز طرح کیف الکترونیک برای نخستین بار در میان درصدی از دانش‌آموزان استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول