اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج تأکید کرد

توجه بیشتر آموزش و پرورش به جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: امام جمعه قلعه‌گنج گفت: توجه آموزش و پرورش به جنوب کرمان باید بیشتر شود تا عنوان محرومیت را که در سال‌های متمادی بر چهره این منطقه است، بزدائیم و به رشد و شکوفایی برسیم.

توجه بیشتر آموزش و پرورش به جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج اظهار داشت: خداوند با خلق انسان، با سجده ملائک و دمیدن از روح خود در کالبد انسان هیچ منتی بر مخلوق خود نگذاشت اما با فرستادن پیامبر و هدایتگری این منت را گذاشت.

وی افزود: اسلام دینی است که بر پایه علم و تربیت بنا شده است و در دین ما به اینکه علم برتر است، اشارات فراونی شده است.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: مکتبی داریم که در آن توصیه فراوان به علم‌آموزی شده است و با ورود اسلام به سرزمین‌های اروپایی آنها وارد عصر تمدن خود شدند که به دوره طلایی معروف شد.

نجنو تصریح کرد: توجه آموزش و پرورش به جنوب کرمان باید بیشتر شود زیرا هدف ما این است که عنوان محرومیت را که در سال‌های متمادی بر چهره این منطقه بوده است، بزدائیم و به رشد و شکوفایی برسیم.

وی افزود: دانش‌آموزان این منطقه در مرکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند و برای ادامه این روند رو به رشد باید سطح سواد و امکانات عمومی را بالا ببریم.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: عدالت باید در پذیرش مراکز تربیت‌معلم و دانشگاه‌ها رعایت شود و باید به صورت منطقه‌ای مورد مصاحبه قرار بگیرند تا خدای نکرده حقی از دانش‌آموزان با استعداد و کم‌بضاعت این منطقه ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت سطح فرهنگ عمومی و امکانات آموزشی باید در تمام سطوح در هر منطقه به طور خاص دیده شود که با این تفاوت چهره استعدادها را مغموم نکرده باشیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول