اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

تعامل پالایشگاه جم با آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از تعامل پالایشگاه جم با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در راستای حمایت از مدارس و تقویت زیرساخت‌های آموزشی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

تعامل پالایشگاه جم با آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس جم اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی اهمیت و ارزش والایی دارند و باید نسبت به رشد و تقویت این عزیزان اهتمام ورزیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان مدارس شهرک توحید جم باید حداکثر تلاش خود را به منظور کسب رتبه‌های بالای کنکوری انجام دهند و در این زمینه دانش‌آموزان و معلمان شهرستان جم الگویی به تمام معنا هستند.

اسلامی تصریح کرد: سال تحصیلی جدید آغاز شده و سطح علمی و تربیتی فرزندان کارکنان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: در سال‌های گذشته شاهد کسب رتبه‌های مهم کنکوری در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی توسط دانش‌آموزان بومی شهرستان جم بودیم و توانایی علمی این دانش‌آموزان باید فرزندان کارکنان ما را نیز تشویق کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با نام بردن بعضی از معلمان بومی شهرستان، آنها را صاحب توانایی و تجربه بالای علمی دانست و اظهار داشت: بدون شک با کمک همین معلمان بومی می‌توان به رتبه‌های بالاتر نیز دست یافت.

وی در بخش دیگری از اظهارت خود، اولیاء، معلمان و دانش‌آموزان را سه ضلع یک مثلث دانست که بدون سخت‌کوشی و تلاش یکی از آنها موفقیت کامل امکان‌پذیر نیست.

اسلامی همچنین به تعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با آموزش و پرورش منطقه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون در این راستا کمک‌های زیادی انجام داده‌ایم و از هیچ کوششی نیز فروگذار نخواهیم کرد و همواره آموزش و پرورش را حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خواستار توجه همه جانبه به وضعیت فیزیکی مدارس و تامین امکانات مورد نیاز آنها شد.

اسلامی گفت: تجهیز و تقویت مدارس موجب رشد دانش‌آموزان و پیشرفت ایران اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول