اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوقی معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی شد

خبرگزاری فارس: با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، احمد ذوقی به عنوان معاون متوسطه این اداره منصوب شد.

ذوقی معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: با همکاری خوب شما همکاران گرامی، اجرای طرح 3-3-6 در سال تحصیلی جدید با موفقیت انجام شد.

فخریان با اشاره به رشد 5.12 درصدی قبولی در مقطع متوسطه و در سال تحصیلی گذشته، افزود: برنامه محور بودن فعالیت‌های معاون متوسطه اموزش و پرورش خراسان‌رضوی و منظم بودن برگزاری جلسات، توانست شرایطی را فراهم بیاورند که معاونت متوسطه در گروه‌های مختلف آموزشی، علمی و فنی‌وحرفه‌ای در المپیادهای کشوری و جهانی بدرخشد.

در ادامه جلسه، رمضان نیری که از این پس در سال‌های پایانی خدمت در دانشگاه فرهنگیان به عنوان استاد تدریس خواهد داشت، عنوان کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در جوار مضجع شریف امام رضا(ع) را به من عطا فرمود و به نظر من تربیت درونی برای انسان اهمیت دارد، زیرا که انسان به‌واسطه این تعلیم و تربیت، سرآمد موجودات است و تعلیم و تربیت موضوع پیچیده‌ای است که نیاز به تحقیق و معرفت دارد.

سپس در پایان احمد ذوقی، معاونت جدید متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، گفت: باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در تراز جامعه اسلامی باشد.

در پایان این مراسم از خدمات رمضان نیری تجلیل و احمد ذوقی رئیس آموزش و پرورش ناحیه هفت به عنوان معاون متوسطه اداره‌کل آموزش پرورش خراسان‌رضوی منصوب شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول