اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت و بدنی آموزش و پرورش مازندران:

هیئت‌های ورزشی مازندران تعاملی با آموزش و پرورش ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران گفت: هیئت‌های ورزشی مازندران هیچ تعاملی با مدیریت ورزش آموزش و پرورش استان ندارند.

هیئت‌های ورزشی مازندران تعاملی با آموزش و پرورش ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، داوود سهرابی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین ارگان برای جذب استعداد ورزشی ورزشکاران است که بنا به دلایلی رؤسا و نمایندگان هیئت‌های ورزشی استان به هیچ عنوان تعاملی با این اداره ندارند.

وی با انتقاد از رؤسای هیئت ورزشی در مازندران بیان کرد: در حال حاضر 475 هزار دانش‌آموز به همراه 1700 مربی ورزشی در سراسر استان فعالیت دارند که هر کدام از این دانش‌آموزان استعداد خوبی در زمینه ورزش دارند.

سهرابی گفت: از رؤسای هیئت‌ها و نمایندگان آنها می‌خواهیم حداقل هر چند ماه ارتباط با دستگاه ورزشی آموزش و پرورش داشته باشند تا بتوان در امر قهرمانی در بین دانش‌آموزان استعدادیابی بهتری کرد.

رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران افزود: شاید این اداره امکانات خوبی در اختیار نداشته نباشد اما در مقابل ورزشکاران و نیروی انسانی بسیاری در صورت شناسایی داریم که می‌تواند قدم مثبتی برداشته شود.

وی تصریح کرد: این اداره حاضر است هرگونه همکاری با رؤسای هیئت‌های ورزشی داشته باشد تا ورزشکاران مستعد و با استعداد رشته‌های مختلف شناسایی شوند.

سهرابی گفت: قهرمانی جزو وظایف ما نیست ولی توقع ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی را برای موفقیت ورزشکاران دانش‌آموز از مسئولان هیئت‌های ورزشی استان داریم.

رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: در سال 83 قهرمان آموزشگاه‌های کشور شدیم اما در حال حاضر بنا به دلایلی قادر به برگزاری مسابقات لیگ دانش‌آموزی نیستیم.

وی افزود: آموزش و پروش مهم‌ترین پایگاه برای شناسایی و جذب ورزشکاران است که هیئت‌ها باید توجه ویژه‌ای و همچنین ارتباط نزدیکی با آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول