اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

آینده نزدیک شاهد آثار تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای اهداف نظام است که با اجرای آن آثار و برکاتی را در آینده شاهد هستیم.

آینده نزدیک شاهد آثار تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در جامعه اسلامی پنج نهاد اصلی، دین، اقتصاد، حکومت، آموزش و پرورش و خانواده اگر به وظایف خودشان خوب عمل کنند، جامعه ما جامعه توسعه یافته و مستحکم است.

منظری‌توکلی افزود: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خواسته مقام معظم رهبری است که با اجرای آن آثار و برکات آن را در آینده شاهد هستیم.

ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار به سند تحول بنیادین و اجرای نظام آموزشی 3-3-6 اشاره کرد و گفت: با اجرای نظام آموزشی جدید در آموزش و پرورش و سازماندهی 2 هزار و 312 کلاس پایه ششم، سال جاری زمان ویژه‌ای در آموزش و پرورش است که با فراهم کردن نیروی انسانی و فضا استان با آمادگی کامل آن را اجرا کرده است.

وی افزود: توسعه فنی و حرفه‌ای از اولویت کارها و برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان در سال تحصیلی جدید بوده است.

شیخ‌بهایی در بحث سوادآموزی گفت: در استان کرمان 93 درصد مردم باسواد هستند که طی دو سال آینده انسداد بی‌سوادی را باید در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول