اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای سند تحول بنیادین صورت گرفت

امضای تفاهمنامه فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش کرمان

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه فرماندهی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منعقد شد.

امضای تفاهمنامه فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در راستای اجرایی شدن فصل هفتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ضرورت همکاری مشترک اداره کل آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان در موضوع توسعه نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تفاهمنامه مشترک بین این دو مجموعه منعقد شد.

ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین اظهار داشت: برای ترویج یک جامعه سالم و اسلامی و قرار گرفتن به عنوان الگو در جامعه جهانی، باید ارتباط و همکاری با اجرا کنندگان قانون را داشته باشیم که این تفاهم‌نامه در همین راستا انعقاد می‌شود.

وی به تعامل آموزش و پرورش با نیروی انتظامی در طرح همیاران پلیس اشاره کرد و گفت: ‌همیار پلیس طرحی موفق است که طی سال‌های گذشته سبب کاهش جرائم رانندگی و تصادفات جاده‌ای شده است.

شیخ‌بهایی تصریح کرد‌: هر جا سربلندی مجموعه‌ای را در نظام می‌بینیم، سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است ‌که نیروی انتظامی از جمله این مجموعه‌ها است.

سردار حسین چناریان فرمانده‌ انتظامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: بیش از 50 درصد‌ برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی در مجموعه تعلیم و تربیت بوده است.

وی با اشاره به شعار سال نیروی انتظامی با عنوان «سرمایه اجتماعی‌، اساس اقتدار» اظهار داشت: اساس یک جامعه امن‌، سالم و رو به رشد ‌با رویکرد اجتماعی حاصل می‌شود.

چناریان افزود: در تربیت اجتماعی سعی کرده‌ایم از اساتید مجربی استفاده کنیم که بتوانند تأثیرات خوبی در دانش‌آموزان داشته باشند.

وی عنوان کرد: طبق تحقیقات انجام شده در جامعه ما اعتماد مردم اول به معلم بعد به پلیس است که در این راستا تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در تربیت اجتماعی بسیار مؤثر است.

چناریان به رشد جامعه در حوزه علوم و فناوری پرداخت و بیان داشت: تمام‌ این موفقیت‌ها حاصل تلاش دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش فارس، این تفاهمنامه‌ در سه فصل حوزه دانش‌آموزی، حوزه کارکنان حفاظت فیزیکی و ارتباطات اداری منعقد و در چهار کار گروه‌ فرهنگ ترافیک، پیشگیری از مواد مخدر، حجاب و عفاف و آموزشی تنظیم شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول