اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

تحقق سند چشم‌انداز آموزش و پرورش از برکات انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: تحقق سند چشم‌انداز در سیستم آموزش و پرورش از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است که به رشد آموزش و پرورش کمک کرده است.

تحقق سند چشم‌انداز آموزش و پرورش از برکات انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در سرنوشت انسان‌ها اظهار کرد: مبانی تمام پیشرفت‌ها و سعادتمندی‌های بشر تا به امروز تکیه بر تعلیم و تربیت بوده است.

امام جمعه بویین زهرا اضافه کرد: مسئله علم‌آموزی در جوامع اسلامی از جمله مهم‌ترین دغدغه‌هایی بوده است که امت‌های اسلامی از گذشته تاکنون با آن روبه‌رو بوده‌اند.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی صحیح معنوی و دینی در بین دانش‌آموزان عنوان کرد: پیشرفت و تعالی معنوی مهم‌ترین رویکردی است که مربیان و معلمان در مدارس باید توجه خاصی را به آن نشان دهند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: استعداد‌ها و ظرفیت‌های ویژه جوانان و نوجوانان ایرانی امروز می‌تواند موجب توسعه و اقتدار همه‌جانبه کشور در بخش‌های مختلف شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی مدارس باید افزایش یابد، عنوان کرد: لازم است که مدیریت راهبری در دستور کار مسئولان و مدیران آموزشی و پرورشی کشور قرار داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: تحقق رویکرد‌ها و رسالت‌های انقلاب اسلامی در گرو تعلیم و تربیت جوانانی پاک و خدامحور است.

زرینه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مدارس و فضاهای آموزشی کشور در راستای تحقق سند چشم‌انداز آموزشی عنوان کرد: مهم‌تریم اصل در عرصه آموزشی نگاه و رویکرد فرهنگ‌محور است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا نیز با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی و آشنا کردن دانش‌آموزان با احکام و اصول اسلامی از محور‌های برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا برای دانش‌آموزان بوده است.

رجبی سگزآبادی عنوان کرد: با نشاط ‌کردن مدارس نیز از برنامه‌هایی است که با جدیت در مدارس این شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول