اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال:

نظام استعدادیابی مداوم با همکاری آموزش و پرورش ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس فدراسیون والیبال گفت: نظام استعدادیابی منظم و مداوم بر اساس همکاری تنگاتنگ با وزارت آموزش و پرورش ادامه می‌یابد.

نظام استعدادیابی مداوم با همکاری آموزش و پرورش ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی استان اردبیل، حلیم بردی‌شرعی در مجمع انتخاباتی استان اردبیل اظهار داشت: حمایت از آموزش در رده‌های پایه و ارتقای فنی مربیان در استان‌ها از برنامه‌های فدراسیون والیبال است و در این راستا فدراسیون از حضور نیروهای متخصص و پیشکسوتان با تجربه استقبال می‌کند.

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال افزود: نظام استعدادیابی منظم و مداوم را براساس همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش ادامه خواهیم داد تا در آینده نیز روند رو به رشد والیبال ایران همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: والیبال ایران براساس برنامه‌ریزی‌های مدون در دهه اخیر جهش مناسبی داشته است و این جهش مدیون انسجام، همدلی و نیروی انسانی کارآمد خانواده والیبال است.

بردی‌شرعی ادامه داد: اردبیل ظرفیت معرفی قهرمانان ملی و بین المللی در عرصه ورزش را دارد و ورزشکاران این استان در والیبال نیز می‌توانند در آینده‌ای نزدیک و در عرصه‌‌های ملی حضور مداوم و درخشان داشته باشند.

احد پازاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع اظهار داشت: والیبال اردبیل در دهه‌های گذشته از قطب‌های این رشته محسوب می‌شد و امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون و برنامه‌‌ریزی مناسب هیئت والیبال اردبیل به دوران طلایی خود بازگردد.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان از هیئت‌ های برنامه محور و فعال حمایت می‌کند و هیئت والیبال می‌تواند با ارائه برنامه‌های خود به ویژه در رده‌های سنی پایه و جلب حامیان مالی ورزش والیبال استان را به اوج برساند.

در این مجمع عسگر تذکری با کسب 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت والیبال استان اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول