اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

13 آبان امسال اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: یوم‌الله 13 آبان تجلی اقتدار ملت ایران در راستای استکبارستیزی بوده و با توجه به اهانت غربی‌ها به پیامبر اکرم (ص)، 13 آبان امسال اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است.

13 آبان امسال اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی و بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در استان قزوین اظهار کرد: اهمیت این روز به خاطر وقوع وقایع مهمی از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58، شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی و تبعید حضرت امام (ره) در سال 43 است.

وی افزود: امسال نیز مراسم این روز مهم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته به خاطر حساسیت‌های امسال و محکوم کردن هتک حرمتی که به پیامبر عظیم‌الأشان اسلام صورت گرفته، با حضور گسترده اقشار مختلف ملت ایران برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: مراسم 13 آبان امسال نمایش اقتدار ملت ایران در حمایت از سیره و شخصیت والای حضرت محمد (ص) و در اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است.

طاهرخانی ادامه داد: تقارن 13 آبان را با عید سعید غدیر خم به فال نیک می‌گیریم و به خاطر این امر نیز هر کدام از مناسبت‌ها باید با برگزاری مراسمی پررنگ و تأثیرگذار پاس داشته شود.

این مسئول بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی این استان توجه داشته باشند که مراسم این روز مهم تنها نباید به برگزاری راهپیمایی ختم شود، بلکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای برگزاری همایش‌هایی در دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی ویژه شهدای دانش‌آموز نیز صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بر فضاسازی مناسب شهر توسط شهرداری تأکید کرد و افزود: فضاسازی مناسب شهر با توجه به مناسبت‌های مهم این روز توسط شهرداری، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی اثرگذار توسط اداره‌کل ارشاد اسلامی، برگزاری فوق‌برنامه‌هایی از قبیل برپایی نمایش‌های خیابانی و برگزاری نمایشگاه نیز ضروری است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول