اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر امام جمعه و فرماندار پلدختر از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت و فرماندار پلدختر با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی، دشمن شکن و با شکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه و فرماندار پلدختر از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، در قسمتی از پیام حجت‌الاسلام سید حسین زواری و فریدون رشیدی آمده است: حضور حماسی، مسئولانه و معنی‌دار مردم ولایتمدار، انقلابی و وفادار شهرستان پلدختر در راهپیمایی 13 آبان سال 90 برگ زرین دیگری بر تاریخ پرشکوه پایداری و سرافرازی استان افزود.
در ادامه این پیام ذکر شده است: این بار پرچمدار حرکت عظیم مبارزه با استکبار جهانی، دانشجویان و دانش‌آموزان بودند که در کنار سایر اقشار مردم این پرچم را برافراشته تا به جهانیان نشان دهند نسل آینده‌ساز ایران اسلامی در تمام صحنه‌های حساس حضوری آگاه، با بصیرت و دشمن‌شکن دارند.
در قسمتی دیگر از این پیام نوشته شده است: این حضور عاشقانه پاسداشت خون عزیزان والامقامی بود، که برای برپایی پرچم اسلام و بالندگی درخت انقلاب اسلامی جان شیرین را کریمانه در طبق اخلاص نهادند و به پیشگاه جان آفرینی تقدیم کردند و بی‌شک این حضور پرشور و گسترده تجدید میثاق نسل‌ آینده‌سازان ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل خمینی کبیر(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(دامه‌ظله) نشان‌دهنده آمادگی کامل جوانان ایرانی در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز است.
در این بیانیه ضمن تشکر از حضور عموم مردم انقلاب، به ویژه جوانان برومند طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان آگاه و غیور شهرستان در راهپیمایی 13 آبان ذکر شده است: امسال نیز مردم هوشیار و متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص مردم غیور پلدختر با حضور پرشکوه خود فریاد مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان رساندند و امید است که نسل فهیم و همیشه در صحنه جوان و نوجوان ایران اسلامی با بصیرت، آگاهی و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن نظام اسلامی را خنثی کنند.
امام جمعه موقت و فرماندار پلدختر در بیانیه مشترک خود نوشته‌اند: با توجه به سوابق درخشان شما مردم ولایت محور به ویژه در 33 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و وفاداریتان به امام بزرگوار و رهبر کبیر انقلاب و زعامت رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این بار در مراسم 13 آبان با حضور ارزشمندتان به محضر مقدس ولایت و رهبری برگ زرینی بود در تجدید عهد و میثاق با امام امت و خلف صالح آن حضرت مقام معظم رهبری و آرمان‌های مطهر شهدای گرانقدر برخود فرض می‌دانیم از این حضور و بیداری و هوشیاری شما ملت وفادار و از هم شهرستانی‌های عزیر که همواره در تمام صحنه‌های تاریخ انقلاب حضور گسترده دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول