اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

13 آبان حرکتی عظیم برای نابودی استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: 13 آبان حرکتی عظیم مردم ایران برای نابودی استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها‌ست.

13 آبان حرکتی عظیم برای نابودی استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی روز 13 آبان را نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و قدرت‌های جهانی خواند و اظهار داشت: مردم در این روز با وحدت و یکپارچگی خود شعاری واحد سردادند و از آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی افزود: هر سال در این روز مهم حرکتی عظیم در برابر استکبار جهانی شکل می‌گیرد و مردم ایران برای تجدید بیعت با شهیدان و امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی در این راهپیمایی گسترده و پرشور شرکت می‌کنند تا به جهانیان نشان دهند که همواره پشتیبان نظام و رهبر خود هستند و از اهداف و آرمان‌های انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند.
بیضاوی بسیج دانش‌آموزی را یکی از تشکل‌های مهم بسیج خواند و گفت: امام خمینی(ره) با قیام علیه نظام استکبار تفکر بسیجی را در کشور ایجاد کردند و و زمانی که دستور تشکیل بسیج را دادند فرمودند رهبر ما همان شهید فهیمده 13 ساله‌ای و دانش‌آموزانی است که در دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا می‌کنند.
وی با اشاره به وظیفه اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ وحدت و همبستگی در برابر توطئه‌های دشمنان است و دانش‌آموزان و دانشجویان نیز باید در راستای پیشرفت و توسعه علمی گام بردارند تا کشوری آباد و قدرتمند از نظر علمی را داشته باشیم که این امر بدون شک با تفکر و اندیشه بسیجی ممکن می‌شود.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به تحولات منطقه بیان کرد: قیام مردم مسلمان علیه حاکمان ظالم نتیجه‌بخش بوده و در آینده‌ای نزدیک جهان، شاهد روی کار آمدن دولت‌های اسلامی که مردم خواهان آن هستند خواهند شد و در آمریکا نیز این حرکت‌های مردمی الگویی برای مردم این کشور شده و آنها نیز در جنش وال استریت شرکت کرده و خواهان حکومتی عدالت‌محور هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول