اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

دانش‌آموزان امروز دانش‌آموزان 13 آبان 57 هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دشمنان بدانند که دانش‌آموزان امروز همانند دانش‌آموزان 13 آبان 57 هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان بخواهند سوء استفاده کنند.

دانش‌آموزان امروز دانش‌آموزان 13 آبان 57 هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی ماکنعلی عصر امروز به عنوان سخنران مراسم 13 آبان در خرم‌آباد گفت: دنیا بداند شمع سوزانی که از برکت خون دانش‌آموزان شهید از 13 آبان درخشندگی خود را آغاز کرده هرگز خاموش نمی‌شود.
وی گفت: امروز خوشحال هستیم که با گذشت بیش از سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه چهارم به نام دهه پیشرفت و عدالت پیش‌بینی‌ها و وعده‌های امام راحل و رهبر عزیزمان یکی پس از دیگری تحقق پیدا می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آمریکا باید بداند که این دانش آموزان سال 90 همان دانش آموزان سال 57 هستند بلکه جدی‌تر، مصمم‌تر، بانشاط و با انگیزه‌تر در سنگر مقدس تعلیم و تربیت و در مقابله با جنگ نرم دشمن خاکریزی به بلندای اعتقادات خود ایجاد کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:13 آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.
ماکنعلی افزود: اگر آمریکا رمز موفقیت و مقاومت جوانان این مملکت که همانا توکل به خدا و ولایت‌پذیری و ایستادگی را درک می‌کرد، اعتبارات گزاف را به جای هزینه کردن در دشمنی با جوانان ایران صرف رفاه و آبادانی و آسایش مردم خود می‌کرد تا در گرداب و طوفان بحران وال استریت گرفتار نشود.
وی افزود: دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی ایران با تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا در کشور به جهانیان ثابت کردند که استکبار جهانی طبلی توخالی و قدرتی پوشالی است.
‌ماکنعلی راهپیمایی یوم الله 13آبان را بسیار اثرگذار دانست و گفت: این حرکت بزرگ موجب تزلزل پایه‌های لرزان حکومت استکباری سلطه‌گران و زیاده خواهان در جهان شده است.
وی تصریح کرد: شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در قبل از پیروزی انقلاب در سال 57، حضور با بصیرت آنان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس در حالی اتفاق افتاد که آنان در درس و مشق و فراگیری علم و دانش و به بیانی جهاد علمی را نیز فراموش نکردند به نحوی که کشور موفق شد در دست‌یابی به علوم و فنون روز گام‌های بلندی بردارد و سهم ما در تولید علم دنیا مایه مباهات هر ایرانی غیرتمند است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نقش دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف انقلاب، افزود: دانش‌آموزان همراه با دیگر اقشار جامعه حضوری موثر و چشمگیر در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام داشته‌اند.
ماکنعلی گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید هوشیاری خود در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را حفظ کرده و با کسب علم و دانش زمینه استقلال و خودکفایی بیش از پیش کشور را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: امروز به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی روحیه استکبار ستیزی ملت ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور به یک حرکت و نهضت جهانی تبدیل شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش‌آموزان ایران اسلامی در تمام صحنه‌های مختلف انقلاب اثرگذاری و نقش آفرینی داشته به نحوی که این مهم بر همگان مبرهن و روشن است.
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان با تبعیت از رهبری و با آگاهی و بصیرت و به پشتوانه تولید علمی که تولید قدرت را سبب شده است، با اقتدار، قاطعیت و شجاعت در مقابله همه زورگوی‌های دشمنان با افتخار ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول