اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

13 آبان نماد استکبار‌ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: 13 آبان نماد فرهنگ استکبار‌ستیزی مردم ایران اسلامی است.

13 آبان نماد استکبار‌ستیزی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در تجمع گسترده دانش‌آموزان و اقشار مختلف ‌مردم فهرج اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان سند بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان ایران اسلامی است که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ثابت کردند که اهل بصیرت و آگاهی و همواره مدافع ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی هستند. 
وی 13 آبان را روزی تاریخی و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزو‌د: 13 آبان یاد‌آور رشادت‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در دفاع از انقلاب اسلامی و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ امریکاست که از این روز به انقلاب دوم نام برده می‌شود.
زین‌آلصالحین تصریح کرد: با تسخیر لانه جاسوسی، ابهت امریکا در دنیا شکسته شد.
‌وی از 13 آبان به عنوان مظهر بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان یاد کرد و گفت: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان ما با آگاهی و بصیرت در عرصه‌های مختلف امید دشمنان را به یأس مبدل کرده‌اند.
زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: 13 آبان جنبشی بود که موجب تحقیر و شکست امریکا شد، آبان ماه فرصتی برای روشنگری نسل جوان است.
وی ابراز داشت: 13 آبان عامل وحدت و یکپارچگی ملت ایران اسلامی است، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است و دشمن با تهاجم فرهنگی و توطئه ایران‌هراسی به دنبال تهاجم و ضربه زدن به ایران اسلامی هستند که با بصیرت و آگاهی ملت همیشه در صحنه این بار هم راهی به جایی نمی‌برد.
زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: فتنه‌گران به دنبال فتنه‌اند و مردم ما همواره حامی ولایت و رهبری هستند.
‌وی با اشاره به حضور گسترده مردم و دانش‌آموزان فهرجی در مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: امروز حضور پر‌شور و گسترده مردم و دانش‌آموزان ثابت کرد که همچنان حامی ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی هستند و در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند.
زین‌الصالحین افزود: حضور حماسی و بیعت دوباره دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم‌ با شهدا و حضرت امام (ره) ثابت کردند که همچنان مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول