اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

13 آبان انقلابی دیگر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: 13 آبان انقلابی دیگر است که دانشجویان و دانش‌آموزان آن را به ثبت رسانده‌اند.

13 آبان انقلابی دیگر است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌السلام محمدباقر صاحب‌الزمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ولایت‌فقیه نعمت بزرگ خداوند به ملت ایران اسلامی است که خداوند متعال به ملت ایران اسلامی هدیه کرده است. 
وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستاده و جنایات آنها را در جهان برملا می‌کند.
امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به فرازهای از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با جنایات آمریکا، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که 100 سند در دست داریم که آمریکا از تروریست حمایت می‌کند و با این سندها آبروی آنها را در جهان خواهیم برد.
صاحب‌الزمانی با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان باید قدر این رهبر را بدانند و به وجود ولی امر مسلمین افتخار کنند، ‌گفت: امروز جنبش‌های بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان روی داده و در آمریکا و اروپا اعتراض ‌علیه نظام سرمایه‌داری در جریان است و مردم این کشورها یکی پس از دیگری حکام وابسته به استکبار را از کشور خود بیرون می‌کنند که اینها همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به روز ملی استکبار جهانی، اظهار کرد: روز 13 آبان، دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را در ایران تسخیر و انقلاب دیگری را ثبت کردند که این انقلاب دوم ابهت ابرقدرت‌های جهان را شکست.
این مسئول اعلام کرد: شور و نشاطی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد همه به خاطر روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول