اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حاکمیت حزب‌الله از یوم‎الله 13 آبان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حاکمیت حزب‌الله و تحقق ارزش‌های الهی در جامعه از یوم‌الله 13 آبان آغاز شد.

حاکمیت حزب‌الله از یوم‎الله 13 آبان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان این استان اظهار داشت: 13 آبان از روزهای بزرگ الهی است که در حاکمیت حزب‌‌الله و ارزش‌های دینی نقش مهمی ایفا کرده است.

وی افزود: یوم‌الله 13 آبان دربردارنده رویدادهای مهمی است که هر یک از رویدادها نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

گرجی توسعه و گسترش فرهنگ استکبارستیزی را از مهم‌ترین اهداف ستاد یوم‌الله 13 آبان برشمرد و گفت: تعیین خط‌مشی امام خمینی(ره) در مبارزه با استکبار و استبداد، آشنا کردن نسل جوان نسبت به توطئه‌های دشمن، افزایش مشارکت و ایجاد شور انقلابی در آحاد مردم، تبیین نقش دانش‎آموزان در پیروزی، استقرار و استمرار انقلاب اسلامی از دیگر این اهداف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت مشارکت آحاد و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و افزود: دانش‎آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان همواره نقش پررنگ و مهمی داشته‌اند این در حالی است که دانشجویان و روحانیت نقش پررنگی ایفا نکرده‌اند.

گرجی تصریح کرد: در همین راستا باید با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر این روز بزرگ را نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و باشکوه‌تر برگزار کرد.

وی بر لزوم تبیین مبانی و ساختار استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: با توجه به اقدامات موهن و غیراخلاقی اخیر استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) باید ابعاد توطئه‌ها و ترفندهای استکبار را بیش از پیش در جامعه و به ویژه برای نسل جوان تبیین کرد.

گرجی در ادامه از تشکیل کمیته‌های یازده‌گانه ستاد برگزاری راهپیمایی 13 آبان این استان خبر داد و افزود: کمیته دانشجویی، حوزه و روحانیت، پشتیبانی، مراسم، نظارت و ارزیابی، فرهنگ و هنری، امنیت و ترافیک، اطلاع‌رسانی، ورزش و جوانان، فضاسازی و امور شهرستان‌ها از جمله این کمیته‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل کمیته‌های ستاد امید می‎رود امسال شاهد برگزاری مراسمی متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول