اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

13 آبان روز شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به دستاوردهای 13 آبان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان انقلاب اسلامی با حماسه‌آفرینی خود در یوم‌الله 13 آبان ابهت پوشالی آمریکا را شکستند.

13 آبان روز شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد‌باقر (ع) اظهار کرد: دین ما به نوعی مدیون امام محمد‌باقر(ع) و فرزند ایشان امام جعفر صادق(ع) است که اگر این دوره نبود چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.
امام جمعه پاکدشت با اشاره به 13 آبان افزود: 13 آبان مثال آزادیخواهی، استقلال‌خواهی و استبداد‌ستیزی نسل جوان دانشجو، دانش‌آموز و طلاب انقلابی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان انقلاب اسلامی با حماسه‌آفرینی خود در یوم‌الله 13 آبان ابهت پوشالی آمریکا را شکستند.
‌لزومی تاکید کرد: این روز در واقع روز فریاد علیه استبداد و استکبار بین‌المللی است و در این روز حقانیت ملت ایران با خون جوانان دانش‌آموز‌ ثابت شد.
امام جمعه پاکدشت گفت: 13 آبان امسال با 13 آبان سال‌های گذشته یک تفاوت اساسی دارد و تفاوت آن هم در این است که امسال 13 آبان عملا ترجمه شعارهایی است که ما در این چند سال بعد از انقلاب در روز 13 آبان می‌دادیم.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا از 13 آبان به نماد استکبار و استبداد و نفرت ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب تبدیل شد.
لزومی بیان کرد: امروز استکبار و زنجیره‌های استبدادی آن در منطقه و در نهضت‌های بیداری اسلامی دچار گسست شده است و نهضت‌های اسلامی نوید جا‌به‌جایی قدرت در منطقه به نفع ملت‌های ستمدیده و علیه قدرتمندان را می‌دهد.
امام جمعه پاکدشت با اشاره به شکل‌گیری جنبش وال استریت، تاکید کرد: قیام 99 درصد علیه یک درصد و قیام مردم علیه نظام سرمایه‌داری و همچنین افشا شدن نقش ویرانگر آمریکا در برخورد با ملت‌ها نشان می‌دهد که امسال با شکوه‌ترین 13 آبان را همزمان با افول قدرت پوشالی آمریکا در سراسر جهان خواهیم داشت. 
‌لزومی در پایان ابراز امیدواری کرد به زودی و با اراده خداوند استکبار، شکست در مقابل ملت‌های مسلمان و آزادیخواه را تجربه کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول