اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

تشعشعات 13 آبان بر دنیای غرب تأثیرگذاشته ‌است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: 13 آبان تشعشعاتی دارد که اینبار بر دنیای غرب در لس آنجلس و بر قلب اروپا تأثیر گذاشته‌است.

تشعشعات 13 آبان بر دنیای غرب تأثیرگذاشته ‌است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی ثامن‌الائمه آبادان با بیان این مطلب اظهار داشت: وقایع روز 13 آبان که امروز مصادف شده‌است با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) از سال 1343 و با محدود کردن یکی از شاگردان باقرالعلوم آغاز شد و با به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان در سال 1357 ادامه یافت و سپس حرکت قهرمانانه جوانان غیور ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 متبلور شد.
وی افزود: جوانان ایرانی در سال 58 توانستند عقاب‌های تیزچنگال آمریکایی را که گمان می‌کردند لانه جاسوسی مرکز شکست ایران است، در خانه تحقیر و از صحنه تاریخ محو کردند.
امام جمعه آبادان با تأکید بر پیروی از راه شهیدان انقلاب بیان کرد: در این سامانه فرهنگی در کاشانه امام زمان(عج) در مصلای نماز جمعه شما را جوانان را به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و دل دادن به کانون انسان‌های صلاح‌خواه و دل‌جو دعوت می‌کنم.
محمدی اصفهانی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: به خاطر وجود ائمه عصمت و طهارت است که بهشت وجود دارد و مردم، روحانیت، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های ما همه از همین منبع علمی روحانی تغذیه می‌کنند و نهضت علمی ائمه روز به روز فروزان‌تر می‌شود.
وی در ادامه به توطئه‌ها و تحرکات جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها در این روزها ادعاها و پرونده‌سازی‌های جدیدی علیه ایران در شورای امنیت صورت داده و قصد پیمودن راه تحریم‌های سنگین‌تر را دارند.
امام جمعه آبادان ادامه داد: آنها در فکر اجرای الگوی فشار از بیرون و تغییر از درون هستند و این حرکات آنها معنایی جز فرافکنی ندارد و هدف آن منحرف کردن اذهان از مسائل و بحران‌های داخلی آنهاست.
محمدی اصفهانی دیگر اهداف غربی‌ها را در مبارزه با بیداری ملت‌ها اینگونه عنوان کرد: هدف آنها انزواسازی ایران و خارج کردن آن از گردونه عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی و علاوه بر آن تغییر رفتار ایرانیان در ستیز با آمریکاست.
وی اضافه کرد: امروز همه بنیان‌های آمریکا دستخوش تغییر شده‌اند و از این جهت آنها در صدد انحراف افکار مردم جهان از جنبش وال استریت هستند.
امام جمعه آبادان در پایان با تأکید بر اینکه بصیرت و آگاهی و خروش ملت‌ها در کنار صبر و مقاومت مردم ایران به عنوان یک الگوست،گفت: امروز اسلام و اراده ایرانیان بر روی منافع استکبار جهانی فشار وارد کرده‌است و اینها همه واقعیت‌هایی است که یکی پس از دیگری تحقق می‌یابند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول