اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

13 آبان بیان یک رسالت است / هدف صلح جهانی انقراض استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه روز 13 آبان بیان یک رسالت است گفت: رسالت همه ما در روز 13 آبان فریاد استکبارستیزی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

13 آبان بیان یک رسالت است / هدف صلح جهانی انقراض استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در جمع متولیان فرهنگی استان اظهار داشت: هنوز موج خشم انزجار ملت‎های مسلمان از توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) خاموش نشده و گلستان نیز همانند دیگر نقاط کشور به این سیل خروشان پیوسته و با مدیریت متولیان استان بنا داریم این راهپیمایی‎ها را به صورت متناوب به روز خروش ملی علیه استکبار جهانی متصل کنیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز 13 آبان تنها مختص به قشر دانش‌آموز نیست تصریح کرد: در این ایام تمام اقشار و اصناف اعم از دانش‌آموز، دانشجو، طلبه، روحانی، کسبه، بازاری، کارگران، کارمندان، بسیجیان و همه و همه برای ریشه‎کنی استکبار جهانی فریاد ظلم‎ستیزی سر می‎دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه سالگرد 13 آبان بیانگر سه رویداد مهم در تاریخ ایران اسلامی است یادآور شد: در این روز تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاد که همه اینها با یک هویت مشترک مقابله با استکبار و عوامل آن است.

جمشیدی با بیان اینکه مقابله با استکبار و استکبار جهانی در دستور کار نظام دینی است خاطر نشان کرد: علت این امر یک خصومت شخصی نیست بلکه موضوع استکبارستیزی از اعتقادات ماست و ملت ایران با استکبارگران به هیچ وجه سر سازش ندارد.

وی استکبارستیزی را یک خصیصه آشکار در نظام دینی برشمرد و بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها و بارها در بیاناتشان فرمودند «امروز شعار مرگ بر آمریکا فقط مختص ایران و جهان اسلام نیست بلکه امروز این مهم به یک شعار جهانی تبدیل شده است».

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: ملت ایران و جهان اسلام به دنبال صلح جهانی است اما هدف صلح جهانی بر پایه انقراض استکبار جهانی قرار گرفته است.

جمشیدی در خصوص هر چه باشکوه‎تر برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان خاطر نشان کرد: لازم است تا ستاد شهرستان‎ها متناظر با برنامه مرکز استان برای راهپیمایی روز 13 آبان شکل بگیرد و این جلسه به ریاست فرمانداران و دبیری نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته هشت‌گانه تشکیل شود و پیشنهادات به عنوان مصوبات در دستور کار قرار بگیرد تا شاهد یک راهپیمایی پرشور و منسجم در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول