اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در روز مبارزه با استکبار جهانی؛

مردم خرمشهر در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مردم خرمشهر همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.

مردم خرمشهر در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مردم حماسه ساز خرمشهر امروز همزمان با سراسر کشور در بزرگداشت روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی شرکت کردند.
مردم خرمشهر با حضور پرشکوه خود در این مراسم انزجار و خشم خود را از حکومت‌های استکباری و آمادگی خود را در حمایت از ملت‌های مظلوم تاریخ نشان دادند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر دیکتاتور، اعلام کردند که تمام مردم انقلابی جهان از جنبش‌های بیداری اسلامی پشتیبانی می‌کنند و همواره در مقابل ظلم و جور بیدادگران می‌ایستند.
در پایان این مراسم قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از روز ملی مبارزه با استکبار قرائت شد.
در این قطعنامه بر وحدت و همدلی ملت‌ ایران در مقابله با توطئه‌های شیطانی آمریکا و همچنین حمایت از مبارزات برحق مردم مظلوم در فلسطین و یمن و لیبی و بحرین و... تأکید شده‌است.
در ادامه این قطعنامه آمده‌است که مردم شهید پرور خوزستان خروج اشغالگران از عراق را خفت و شکستی برای آمریکا دانسته و خواستار هوشیاری کامل مردم عراق برای قطع دست تجاوزگران هستند.
همچنین از جمله مواردی که در این قطعنامه آمده‌است می‌توان به محکومیت نقض حقوق بشر در کشورهای مظلوم افغانستان و عراق و بحرین و فلسطین و یمن و تولید سلاح‌های کشتار جمعی در آمریکا و اسرائیل اشاره کرد.
مردم قهرمان پرور خرمشهر در پایان این راهپیمایی برای اقامه نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه این شهرستان به سمت مصلای نماز جمعه حرکت کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول