اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

آغاز زوال آمریکا از 13 آبان 58 بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت با بیان این‌که زوال آمریکا تا به امروز روند موزونی را طی می‌کند، گفت: آغاز زوال آمریکا از 13 آبان 58 بود.

آغاز زوال آمریکا از 13 آبان 58 بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه اول نماز جمعه این شهر با دعوت به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: پیغمبر و ائمه تاکید دارند که اگر انسان‌ها تقوا را مراعات کنند وعده‌هایی که به آن‌ها دادیم را عمل می‌کنیم.
خطیب جمعه موقت دهدشت در ادامه بیان داشت: قرآن کریم تذکر داده که ای مؤمنین در روی زمین سیر کنید و سرنوشت انسانهایی که آیات خدا را تکذیب کردند مشاهده کنید و درس بیاموزید.
تقوی با اشاره داستان قوم سبا گفت: این قوم در 850 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین خود سدها ساختند و از نعمت‌های زیادی بهره بردند ولی به‌جای شکرگزاری از این نعمت‌ها دچار انحراف شدند و کفر ورزیدند.
 وی افزود: تا این‌که خداوند سدها را شکست و از شهر‌ها و باغ‌ها تنها ریگزاری خشک باقی ماند و امروز باید از سرگذشت کسانی که قرآن برای ما نقل کرده پند بگیریم تا به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم.
امام جمعه موقت دهدشت در ادامه شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و افزود: امام محمد باقر دارای ویژگی‌های ممتازی بود که باید گفت این امام بزرگوار کثیرالذکر و بسیار عابد بود.
 تقوی به بزرگی و عظمت یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و افزود: این روز حلقه اتصال سه جریان ضد استکباری است که در آن پوزه آمریکای جنایتکار به زمین مالیده شد.
امام جمعه موقت دهدشت با بیان این‌که زوال آمریکا تا به امروز و به ترتیب روندی را طی می‌کند، گفت: آغاز زوال آمریکا از 13 آبان 58 بود.
وی بیان داشت: در این روز که به نام روز ملی مبارزه با استکبار نامیده شده، دست نشانده‌های استکبار از جمله رژیم غاصب صهیونیستی از دم تیغ خشم مردم مسلمان ایران می‌گذرند.
تقوی بصرت‌افزایی را یکی از شاخصه‌های این روز دانست و افزود: همه از هر جایگاه و تریبونی باید در همه روزهای سال که 13 آبان نیز جزیی از آن است در افزایش فهم و بصیرت سیاسی و اجتماعی نسل جوان و نوجوان خود اقدام کنیم.
امام جمعه موقت دهدشت در ادامه عنوان کرد: امروزه مسیر سعادت در جامعه اسلامی روشن و آشکار است و مردم ایران اسلامی و بلکه همه امت اسلامی و غیر اسلامی با گوش فرا دادن به فرمایشات ناصحانه مقام معظم رهبری می‌توانند در این مسیر قدم بردارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول