اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

تربیت نسلی فکور نتیجه تحول بنیادین آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش خوزستان گفت: تربیت نسلی فکور، نتیجه تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

تربیت نسلی فکور نتیجه تحول بنیادین آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان رحمان فلاحی در پیامی که به مراسم افتتاح مدرسه خیرسازی دکتر سیدمحمد عادلی بهبهان ارسال کرده بود، اظهار کرد: پاییز که در میهن عزیزمان بهار تعلیم و تربیت و فصل شکوفایی گل‌های بوستان معرفت است، یاد روزهای شیرینی را در خاطره‌ها زنده می‌سازد که حلاوت مطبوع آن در کام فرزندان و اولیای سرافراز تا سال‌ها پابرجا می‌ماند.

وی افزود: تقارن مهر مبارک با سالگرد حماسه دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای عزیز به ویژه معلمان و دانش‌آموزان شهید را در جامعه پراکنده می‌سازد و مسئولیت فرهنگ‌سازان این مرز و بوم را در دشت آن همه ایثار و فداکاری دو چندان می‌سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تصریح کرد: اینجانب به‌عنوان معلم و خادم جامعه فرهنگیان خوزستان سربلند، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به معلمان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترم از تلاش‌های ارزشمند همگی شما در بهبود وضعیت آموزش و پرورش، ایجاد شرایط و فضای مناسب تحصیلی، کسب علم و مهارت که موجبات ارتقای علمی استان را به ارمغان آورده، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم شما، سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش که از منویات مقام معظم رهبری است را به عنوان یک فرصت، مغتنم دانسته و در اجرا و تحقق اهداف آن که بیانگر پویایی نظام آموزش و پرورش میهن اسلامی و نتیجه آن تربیت نسلی فکور یا متعهد به ارزش‌های والای اسلامی و انسانی مبتنی بر حیات طیبه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنید.

فلاحی خاطرنشان کرد: بدیهی است هرگونه تحول در ساختار و محتوای آموزش و پرورش به همراهی، همدلی و تلاش مضاعف همه دلسوزان تعلیم و تربیت نیاز دارد که به یقین با تعامل سازنده برنامه‌ریزان، مدیران و مجریان همه موانع و مشکلات در تحقق این نقشه علمی و سند ارزشمند و گران‌بها برطرف می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از خداوند منان سلامتی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پیروزی روزافزون نهضت‌های اسلامی و توفیق خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول