اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از یک عزل و نصب‌ در مازندران گزارش می‌دهد

عزل سخنگوی آموزش و پرورش در زنگ همشاگردی سلام

خبرگزاری فارس: عزل سخنگوی آموزش و پرورش مازندران در روزهای اول مهر سوژه رسانه‌های مازندران شد.

عزل سخنگوی آموزش و پرورش در زنگ همشاگردی سلام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عزل و نصب در مازندران همواره با حرف و حدیث‌هایی به همراه بوده است و همواره ورود برخی جریان‌های سیاسی به این مسائل را شاهد هستیم.

چندی قبل بود که سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در جریان موضوع تحقیق و تفحص از استانداری در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، بدون اشاره مستقیم به مرتبط بودن این موضوع و عزل ‌و نصب‌ها گفت «عزل و نصب مربوط به دولت است».

اشاره طاهایی استاندار مازندران به تمایل گروه‌هایی غیر از دولت در عزل و نصب‌ها، تنها در این مورد نبوده و مثال‌های دیگری هم در این زمینه وجود دارد.

اگر تا دیروز این دخالت‌ها در انتخاب و عزل مدیرکل، فرماندار، مدیر شهرستان و ... بود، امروز می‌بینیم که حتی در برخی سطوح پایین‌تر هم عده‌ای قصد اعمال نفوذ و نظر دارند.

باخبر شدیم که مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران به یک‌باره از سمت خود برکنار شد.

در آغازین روزهای مهر ماه که آموزش و پرورش پرکارتر از ایام دیگر سال است، تغییر مدیر روابط عمومی ممکن است سبب بر زمین ماندن کارهای اول مهر شود.

* هیچ نامه‌ای مبنی بر برکناری فتح‌الهی رد و بدل نشد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در همین رابطه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فعلاً در مرخصی به سر می‌برد و هیچ نامه‌ای مبنی بر برکناری وی رد و بدل نشده است.

محمدعلی امیری تصریح کرد: رابطه‌ام با فتح‌اللهی نزدیک و بسیار برادرانه است و مدیر روابط عمومی را تغییر نمی‌دهم.

این گفته‌ امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حالی عنوان می‌شود که فتح‌اللهی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران چند روزی سر کارش حاضر نمی‌شود و بنا به گفته یکی از نردیکانش، قرار است تا چند روز دیگر مدرسه‌ای را برای تدریس برگزیند.  

به گزارش فارس، پیش از این هم صحبت‌هایی مبنی بر تغییر مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران به گوش می‌رسید، وقتی یکی از رسانه‌ها از رضا عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در رابطه با تغییر مدیر روابط عمومی پرسید، وی هم پاسخ داده بود که رابطه‌ام با حسین‌نژاد (مدیر روابط عمومی) دوستانه است و قصد تغییر وی را ندارم اما مدتی بعد، حسین‌نژاد جای خود را به دیگری داد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول