اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان:

بزرگ‌نمایی مشکلات از اهداف شوم دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با تأکید بر لزوم همدلی مسئولان و مردم در راستای برطرف کردن مشکلات گفت: بزرگ‌نمایی مشکلات جامعه از اهداف شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بزرگ‌نمایی مشکلات از اهداف شوم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ولی‌الله دلاویز امروز در جلسه شورای اسلامی شهر دوگنبدان اظهار کرد: شورا نهادی برخاسته از مردم بوده خدمات‌رسانی و تلاش در راستای شناسایی و برطرف کردن مشکلات مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

وی بیان داشت: اعضای شورای شهر باید به دور از گرایش‌های شخصی و جناحی برای رفع مشکلات شهری تلاش و همت کنند.

دلاویز خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر باید بکوشند تا قوانین و برنامه‌های مصوب این نهاد تسهیل‌کننده امور شهری و شهروندان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به معضلات اقتصادی کنونی کشور ابراز داشت: گرانی و برخی مشکلات اقتصادی مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده که نباید گذاشت توسط عده‌ای سودجو و خط‌دهی شده بزرگنمایی شود.

دلاویز با تأکید بر لزوم اتحاد مردم و مسئولان و تلاش برای حل مشکلات و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان یادآور شد: ایران اسلامی همواره کشوری قدرتمند بوده و دشمنان سعی در تخریب خدمات مسئولان این نظام مقدس دارند.

وی بیان داشت: شرایط کنونی کشور بسیار حساس بوده و اگر بگوئیم مشکلات وجود ندارد، خود فریبی است اما دشمنان منتظر هستند تا اتحاد مسئولان و مردم کم شده و مردم از ایستادگی و دفاع از آرمان‌های مقدس خود عقب‌نشینی کنند.

استقبال از رهبری نشانه عشق مردم به ولی فقیه و هشداری برای دشمنان است

دلاویز با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و با اشاره استقبال باشکوه مردم این استان از رهبری تصریح کرد: این استقبال باشکوه نشانه ولایتمداری مردم بوده و هشداری دیگر برای دشمنان این نظام مقدس است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان افزود: مقام معظم رهبری در سفر به بجنورد بر هوشیاری مردم در زمینه توطئه‌هایی که توسط دشمنان صورت می‌گیرد تأکید داشتند.

دلاویز همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام مسئولان و مردم را از راهکارهای ارائه شده توسط مقام معظم رهبری برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری از مسئولان و مردم می‌خواهند که از انداختن ایراد کار به گردن هم پرهیز کنند و همدل و متحد در راستای حل مشکلات تلاش کنند.

به گزارش فارس، پیگیری مصوبات یکسال گذشته شورا و بررسی موانع اجرایی مصوبات، نظارت بیشتر بر کار تعاونی‌های مسکن، نظارت بر ساخت و سازها و رعایت حریم فضاهای فرهنگی، ورزشی و خیابان‌ها تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر از جمله مباحث مطرح‌شده و مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول