اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری قزوین افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین از اول مهرماه سال جاری نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری قزوین 25 درصد افزایش یافته است.

نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری قزوین افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جواد صباغان اظهار کرد: برابر بخشنامه شورای اسلامی شهر قزوین نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری قزوین از اول مهر ماه سال جاری نسبت به گذشته، 25 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در مدت یک سال گذشته به علت پاره‌ای از سیاست‌های این سازمان، نرخ کرایه تاکسی افزایش نیافته بود، افزود: امسال از اول مهر ماه سال جاری نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری به طور میانگین 25 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در خصوص نحوه افزایش کرایه‌‌ها بیان کرد: در سال‌های گذشته نرخ کرایه‌ها بر مبنای افزایش درصدی نسبت به کرایه دوره گذشته بود ولی امسال افزایش میزان کرایه تاکسی‌ها بر مبنای مسافت طی شده است، که از مبلغ 500 ریال تا هزار و 500 ریال در هر مسیر متغیر بوده و افزایش یافته است.

صباغان در خصوص افزایش کرایه آژانس‌های درون شهری نیز عنوان کرد: نرخ کرایه ورودی تا سه کیلومتر تاکسی‌های آژانسی (تاکسی تلفنی) 25 هزار ریال است.

این مسئول اعلام کرد: تعرفه کرایه شرکت‌های حمل و نقل بار نیز زیر نظارت این سازمان است که مبلغ آن بر مبنای میزان بار به کیلوگرم و مسافت طی شده تهیه و به صورت برچسب بر روی شیشه جلوی خودروهای حمل بار و در آژانس‌های باربری به صورت واضح و در مقابل دید عموم مردم نصب شده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول