اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

وضعیت مالکیت زمین‌های اطراف سالن اجلاس اصفهان مشخص نیست

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وضعیت مالکیت زمین‌های اطراف سالن بین‌المللی اجلاس سران اصفهان مشخص نیست و در حال حاضر این زمین‌ها وضعیت مطلوبی ندارند.

وضعیت مالکیت زمین‌های اطراف سالن اجلاس اصفهان مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: وضعیت زمین‌های اطراف سالن اجلاس سران اصفهان باید مشخص شود و شهرداری باید در این زمینه تصمیم‌گیری‌های جدی اتخاذ کند.

وی به افزایش تعداد قهوه‌خانه‌های موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: افزایش قهوه‌خانه‌ها در سطح شهر آسیب‌های اجتماعی بسیاری را برای مردم و به ویژه جوانان در بردارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مجاز بودن مصرف قلیان در قهوه‌خانه‌ها تصریح کرد: همواره گفته می‌شود که قهوه‌خانه‌ها مکانی خانوادگی است اما در حال حاضر قهوه‌خانه‌ها به مکانی برای تفریح دختران و پسران تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان امر، امورات صنفی، اداره اماکن و شهرداری باید نسبت به فعالیت قهوه‌خانه‌ها در سطح شهر دقت‌های لازم را داشته باشند، اضافه کرد: مسئولیت قهوه‌خانه‌ها با اتحادیه‌های قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها است اما در حال حاضر این اتحادیه‌ها نظارت و عملکرد بسیار ضعیفی دارند.

قربانی با بیان اینکه اداره اماکن باید حساسیت‌های لازم را نسبت به فعالیت قهوه‌خانه‌ها در سطح شهر داشته باشد، تاکید کرد: همچنین در حال حاضر وضعیت مالکیت زمین‌های اطراف سالن بین‌المللی اجلاس سران اصفهان مشخص نیست و در حال حاضر این زمین‌ها وضعیت مطلوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در پروانه برخی از ساختمان‌ها مجوز ساخت طبقه‌های فوقانی ساختمان‌ها صادر شده است، ادامه داد: برخی از افراد به جای ساخت طبقه‌های بالایی از این مجوز برای استفاده از تأسیساتی مانند کولر استفاده می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری برای جذب توریسم برخوردار است، گفت: اما در حال حاضر از بسیاری از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و مسئولان شهر باید درصدد توسعه و گسترش صنعت گردشگری و توریسم در اصفهان باشند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول