اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

هیئت رئیسه شورای شهر زنجان کنار گذاشته شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به سئوالات مطرح شده در جلسه علنی شورای شهر زنجان از هیئت رئیسه گفت: سئوال‌کنندگان از پاسخ‌های ارائه شده قانع نشده و در واقع هیئت رئیسه استیضاح و کنار گذاشته شده‌اند.

هیئت رئیسه شورای شهر زنجان کنار گذاشته شده‌اند

مسعودرضا خوشنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آخرین جلسه برگزار شده در روز سه‌شنبه 18 مهر ماه اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه پاسخ‌های اعضای هیئت رئیسه به سئوالات مطرح شده از طرف پنج عضو شورا قانع‌کننده نبود.

وی با اشاره به اینکه هیئت رئیسه جدید در حدود شش ماه است که انتخاب شده‌اند، افزود: در این مدت هیئت رئیسه برای انجام کارها گیر کرده بودند و مردم مناطقی از شهر زنجان به دلیل مشکلات، مراجعات مکرر به شورا داشته‌اند.

عضو شورای شهر زنجان به مراجعات مکرر ساکنان جاده بیجار محلی که پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا در حال ساخت است، اشاره کرد و گفت: آنها از تعطیلی و یا روند کند پروژه شکایت‌هایی داشتند.

این مسئول بر لزوم حساسیت شورا در امور مردم تاکید کرد و گفت: عدم حساسیت هیئت رئیسه و مشغول بودن آنها در منصب‌های دیگر و عدم رفع مشکلات مردم موجب بروز نارضایتی‌هایی را در بین اعضای شورا نسبت به عملکرد هیئت رئیسه شد.

خوشنام تاکید کرد: پنج نفر از اعضای شورای شهر زنجان برای سرعت بخشیدن به کارها در مدت زمان باقیمانده از عمر آن در صدد ایجاد تغییر در هیئت رئیسه شورای شهر زنجان هستند.

وی با بیان اینکه چندین بار نسبت به اقدامات اعضای هیئت رئیسه تذکر داده شده بود، تصریح کرد: تغییرات مورد نظر در همه اعضای هیئت رئیسه است.

عضو شورای شهر زنجان مشغول بودن اعضای هیئت رئیسه شورا از جمله رئیس آن در فدراسیون فوتبال که موجب می‌شود، وی اغلب خارج از شهر باشد، از دلایل لازم بودن ایجاد تغییر در هیئت رئیسه شورا اعلام کرد و گفت: نایب رئیس شورا هم از اساتید دانشگاه هستند و کم‌تر فرصت حضور در شورا را دارند.

این مسئول به مطرح شدن سئوالات از اعضای هیئت رئیسه اشاره کرد و گفت: آنها نتوانستند به سئوالات مطرح شده پاسخ دهند و در واقع پاسخ هم نداشتند چرا که اغلب حضور ندارند.

خوشنام با تاکید بر اینکه استیضاح مطرح شده در مورد اعضای هیئت رئیسه رای آورده است، اضافه کرد: اعضای هیئت رئیسه شورای شهر زنجان در جلسه علنی روز 18 مهر ماه کنار گذاشته شده‌اند.

وی بهرام خانی، عینی‌فرد، حیدری، کریمی و خوشنام را استیضاح کنندگان هیئت رئیسه شورای شهر زنجان اعلام کرد و گفت: استیضاح کنندگان از پاسخ‌های هیئت رئیسه به سئوالات مطرح شده، قانع نشدند.

عضو شورای شهر زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اینکه اگر هیئت رئیسه شورای شهر زنجان روز سه‌شنبه استیضاح شده‌اند پس به چه علت شورا در ادامه جلسه مصوبه داشته است، گفت: در شورا، جلسه با ریاست هر کسی آغاز شود تا پایان جلسه توسط همان هیئت رئیسه ادامه می‌یابد.

این مسئول به مطرح بودن موضوع استیضاح هیئت رئیسه شورا از چند وقت پیش اشاره کرد و افزود: این موضع چند بار هم در حضور فرماندار مطرح شده و اعضای استیضاح‌کننده در صدد ایجاد جنجال نبودند و در این جلسه هم حرمت‌ها را حفظ کردند.

خوشنام در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد گزینه جدید ریاست شورای شهر زنجان متذکر شد: پنج عضو استیضاح کننده تعارف دارند و هنوز کسی این مسئولیت را قبول نکرده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بدون رئیس بودن شورا طی یک هفته تا برگزاری جلسه بعدی اذعان داشت: شورا بدون رئیس نیست و اعضا به وظایف خود عمل می‌کنند و اعضای هیئت رئیسه در جلسه بعدی برای اداره جلسه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول