اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

فردا خروش اردبیلی‌ها با ندای «لبیک یا رسول‌الله»

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مردم مومن و وفادار اردبیل فردا با خروشی عظیم ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر (ص) ندای لبیک یا رسول‌‌الله سر می‌دهند.

فردا خروش اردبیلی‌ها با ندای «لبیک یا رسول‌الله»

حجت‌الاسلام ولی نظرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این راهپیمایی بزرگ در دفاع از حریم پیامبر (ص) از ساعت 10 صبح فردا 23 مهر از میدان شریعتی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اعلام حضور و انزجار از استکبار در یک ماه گذشته در کشور فراگیر بوده است، افزود: مردم ولایت‌مدار اردبیل یک صدا و با صلابت در این راهپیمایی از حریم رسول گرامی اسلام دفاع می‌کنند و به جهانیان نیز ثابت خواهند کرد کید و زبونی آنها شکستی است.

این مسئول ادامه داد: همانگونه که نبی خدا بت‌های روزگار خود و جاهلان را شکست امت حزب‌الله و مومن ایران نیز بت‌های روزگار را یکی پس از دیگری می‌شکند و حقانیت اسلام را به دنیا معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: همه دنیا فردا با خروش مردم اردبیل به این حقیقت پی خواهد برد که دیار دارالارشاد نه تنها مدافع اسلام و ارزش‌های آن است بلکه مدافع حق و حقوق تمام مسلمانان است که امروز با ترفندهای شیطانی مواجه هستند و استکبار جهانی به ویژه امریکا را در راس این هرم شیطانی می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل نیز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دانش‌آموزان پر شورتر از هر صحنه دیگر فردا در راهپیمایی دفاع از حریم پیامبر (ص) حضور خواهند داشت و بار دیگر عشق و ارادت خود را به ساحت بهترین فرستاده الهی نمایان می‌کنند.

حامد علامتی گفت: ما در کنار حضور در این راهپیمایی در یک جریان‌سازی واقعی تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان را بهتر و زیبنده‌تر با زندگی و تلاش مستمر آخرین فرستاده الهی در هدایت جامعه بشری آشنا کنیم.

نهادها و دستگاه‌های مختلف برای حضور در راهپیمایی فردا اعلام آمادگی کردند به طوری که از ساعت 10 صبح از میدان شریعتی به سمت میدان مصلای اردبیل برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای ضد استکباری و به آتش کشیدن پرچم دو شیطان روزگار رژیم صهیونیستی و امریکا از حرکت خبیث آنها اعلام انزجار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در خلخال نیز راهپیمایی فردا از میدان معلم، خیابان امام (ره)، میدان آزادی، خیابان امام (ره)، میدان جانبازان خلخال، در بخش شاهرود خلخال از مقابل آموزش و پرورش، خیابان حضرت امام (ره)، میدان ولیعصر (عج)، خیابان شهید بهشتی و میدان محمدی شهر کلور برگزار خواهد شد.

در همین راستا در اطلاعیه‌ جداگانه‌ای ادارات دولتی شهرستان خلخال نیز ضمن اعلام حضور و نشان دادن همبستگی این جنایت استکبار جهانی را محکوم کردند.

مجمع امور صنفی و جمعی از اصناف و بازاریان خلخال نیز در اطلاعیه‌ای ضمن محکوم نمودن این عمل منافقانه دشمنان دین اسلام از تعطیلی محل کسب اصناف خبر دادند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول